Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Office 365 vodič – što čini poduzetnike produktivnijima?

Autor: Sponzorirani članak
27. lipanj 2016. u 08:49
Podijeli članak —
Foto: PR

Zajednički rad na poslovnim dokumentima u pojedinim situacijama može uštedjeti i do 50% vremena nužnog za izradu završne verzije projektne dokumentacije.

U današnje doba globalnog tržišta i otvorenih granica za sve europske tvrtke produktivnost svakog djelatnika više nije komparativna prednost, već nužna potreba da bi se opstalo na tržištu. Temelj svega navedenog je efikasan, brz i produktivan rad koji danas više ne ovisi o samom zaposleniku, nego i o preduvjetima rada koji su mu na raspolaganju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Primjerice, efikasna razmjena velikih količina dokumenata ili još bolje razmjena dokumenata velikih formata može ostvariti ne samo uštedu u vremenu djelatnika, već i smanjiti troškove dostave istih.

U današnje doba globalnog tržišta i otvorenih granica za sve europske tvrtke produktivnost svakog djelatnika više nije komparativna prednost, već nužna potreba da bi se opstalo na tržištu. Temelj svega navedenog je efikasan, brz i produktivan rad koji danas više ne ovisi o samom zaposleniku, nego i o preduvjetima rada koji su mu na raspolaganju.

Primjerice, efikasna razmjena velikih količina dokumenata ili još bolje razmjena dokumenata velikih formata može ostvariti ne samo uštedu u vremenu djelatnika, već i smanjiti troškove dostave istih.

Naime, većina tvrtki dokumente veličine čak i do 50 MB korisnicima šalje poštom ili dostavnom službom jer ih ne mogu poslati e-mailom. S druge strane, osoba kojoj šaljete podatke mora biti u uredu da bi preuzela podatke od dostavne službe ili mora ići u poštanski ured da bi preuzela paket.

Zajednički rad na poslovnim dokumentima u pojedinim situacijama može uštedjeti i do 50% vremena nužnog za izradu završne verzije projektne dokumentacije. Upravo to su samo neki od benefita koje nude Office 365 alati.

Upotrebom Office-ovog OneDrive-a ova nezgodna situacija nestaje jer korisnicima šaljete link na materijale postavljene u OneDrive-u, a oni ih preuzimaju u trenutku koji njima odgovara.

Dodatno možete uvjetovati unos lozinke koja dozvoljava preuzimanje navedenih podataka kako bi se postigla maksimalna sigurnost. Tu su i mnoge druge prednosti, poput verzioniranja dokumenata, automatske nadogradnje Office-ovih alata, uporaba Skype for Business itd.

Želite li saznati više i iskoristiti ove poslovne mogućnosti? Uz cjelokupnu lepezu Microsoftovih cloud usluga, Metronet – Microsoftov službeni telekom partner u Hrvatskoj, omogućuje svim tvrtkama koji odaberu Office 365 tijekom promotivnog razdoblja do 31. kolovoza dva sata besplatne edukacije o najboljem načinu korištenja ovog paketa za svoje poslovanje.

Nazovite 0800 82 28 ili posjetite www.metronet.hr/office365 i postanite efikasniji u svakodnevnom radu!

Autor: Sponzorirani članak
27. lipanj 2016. u 08:49
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close