Skok na odmor
Promo

‘Lika je lik’, promotivni projekt Gospića i Plitvičkih jezera 

Turistička zajednica općine Plitvička Jezera i Turistička zajednica grada Gospića pripremile su promotivni projekt pod nazivom „Lika je lik“ (Lika je lijek), usmjeren na predstavljanje ključnih turističkih atributa poput prekrasne prirode i bogate outdoor ponude.  

Promo
29. svibanj 2020. u 11:11

„Lika je lik“ kampanja je trenutno namijenjena domaćem tržištu kojom želimo poslati poruku važnosti boravka u prirodi, poruku da gostima nudimo sigurnost i privatnost, kaže direktorica Turističke zajednice Grada Gospića, Maja Strilić. Obiteljski smještaj, kampovi i manji obiteljski hoteli ove godine imaju veliku priliku, a gosti će sigurno tražiti mjesta s manje ljudi i s privatnim sadržajima, mjesta gdje imaju potpuni mir i privatnost što Lici daje prednost i odgovara trenutnim uvjetima na tržištu. Moramo poslušati tržište, ponuditi sigurnost, privatnost, brigu, nezagađeni zrak, čistu prirodu, vodu, aktivnosti u prirodi. Turisti će tražiti individualni transport, individualni smještaj, individualne aktivnosti… Maja Šikić, direktorica Turističke zajednice općine Plitvička jezera ističe da prednost Ličko-senjske županije leži upravo u činjenici što je prostorno najveća županija u Republici Hrvatskoj i da s malim brojem stanovnika u ovim specifičnim okolnostima zasigurno može biti turistički primamljiva destinacija za odmor i rekreaciju. 

Strategija na kojoj su ove dvije turističke zajednice vrijedno radile ističe važnost provedbe održivog i odgovornog turizma, prijelaz na kružno gospodarstvo i koordinirano djelovanje (uključene su turističke agencije, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, postignut je dogovor sa lokalnim OPG-ovima koji će svoju ponudu domaćih i svježih proizvoda dostavljati gostima u njihov trenutni smještaj). 

Druga faza komunikacije bit će prema stranim tržištima koja će uslijediti odmah nakon otvaranja granica. Kako ističu, ostaju pozitivni i ne žele odustati od namjere da zajedničkim radom i koordiniranim djelovanjem predstave i promoviraju destinaciju te ponude najvrjednije i najbolje od turističkih noviteta. 

Do ideje da formaliziraju dugogodišnju suradnju došli su u ovim globalno specifičnim okolnostima koje su im otvorile vrata kreativnosti. Plitvička jezera imaju svoju univerzalnu čar koju dolaze vidjeti turisti iz čitavog svijeta, a tu ponudu trebalo je dodatno upotpuniti. Gosti s Plitvica često posjećuju Memorijalni centar Nikole Tesle, no kroz uz tu priču povezuje se niz sadržaja Gospića i okolice. Ono što Plitvice nemaju u ponudi, turisti mogu iskusiti u Gospiću, poput adrenalinskog parka, kajakarenja, jahanja te niza drugih outdoor aktivnosti. Ono što je svakako prednost ove dvije destinacije jest da se nalaze na udaljenosti manjoj od sat vremena vožnje. Namjera nam je, ističe direktorica TZ-a Plitvička jezera, prezentirati svu ponudu ova dva kraja kroz projekt Lika je lik, povezati proizvođače domaćih proizvoda, ugostitelje, iznajmljivače, hotelijere, na bolju suradnju i razmjenu iskustava. Lika nije gusto naseljeno područje i to u nekim situacijama može biti prednost, što smo mi odlučili iskoristiti te se prezentirati u svjetlu destinacije sa zdravstvenim blagodatima, čiste prirode obogaćene raznim sadržajima i zanimljivim, no nepoznatim pričama ličkoga kraja. 

TURISTIČKE AGENCIJE koje u svojoj ponudi imaju Vikend u Lici: 

Turistička agencija Adria Velebitica 

www.adria-velebitica.hr 

Kontakti : info@adria-velebitica.hr, 0038598245769 

 

Turistička agencija Lika travel 

Kontakti : www.PosjetiLiku.comwww.LikaLand.com  

info@posjetiliku.com00385989223187 

 

Turistička agencija BTRAVEL 

Kontakti : www.btravel.promaja.matkovic@btravel.proeurope@btravel.pro00385 99 4938 372 

New Report

Close