Kupnja putem pametnih satova novi je hit u svijetu

Autor: PDnative , 12. prosinac 2017. u 12:55
FOTO: Promo

Procjenjuje se da će sljedeće godine broj satova kojim je moguće obaviti online kupnju porasti do devet milijuna komada

Tehnologija koja je već odavna uvelike promijenila naše živote jednakim nam tempom gotovo svakodnevno nastavlja donositi brojne nove prednosti. Nakon početnog luksuza da gotovo svaku svoju kupnju možemo obavljati iz udobnosti vlastitog doma, danas tu aktivnost možemo obaviti gotovo svakim pametnim uređajem. Naime, svjedočimo trenutku kad internet stvari postaje “internetom kupnje” u sklopu kojega povezanim tehnologijama možemo gotovo sve.

Jedan od takvih revolucionarnih koraka je partnerstvo kompanije Mastercard s Fit Payom iz 2016., platformom za koju kažu da drastično smanjuje vrijeme, trošak i složenost usluga plaćanja. Dodaju li se tome Wearatecovi proizvodi i pametni luksuzni satovi, spajanje Fit Paya i usluge Mastercard Digital Enablement Service (MDES) koja omogućava da bilo koji povezani uređaj postane uređajem za plaćanje vlasnici Mastercard® kartica na raspolaganju imaju niz besplatnih uređaja s mogućnošću beskontaktnog plaćanja. Takvih je uređaja u 2017. godini, procjenjuje se, više od 2,5 milijuna dok se u 2018. godini očekuje povećanje i do 9 milijuna komada.

Neki inače relativno kompleksni dnevni zadaci kao što su kupovina, putovanja, poslovanje i upravljanje financijama tako su postali lakšima, sigurnijima te učinkovitijima za svakoga tko se na njih odluči. Uz dizajnersku notu, nosivi se uređaji lako uklapaju i u svaki životni stil, a bez problema se mogu pretvoriti i u luksuzan komad nakita te sjajan poklon.

Nakon što je 2016. godine procijenjeno da se u mobilnoj trgovini vrti oko dvije milijardi dolara prometa na godišnjoj razini, Mastercard je uz partnerstvo s IT tvrtkom Kasisto uveo i sve popularniju uslugu chatbotova, odnosno platformu za razgovornu umjetnu inteligenciju (AI) nazvanu KAI banking koja može poslužiti kao asistent za financijske usluge. Mastercard, kompanija koja se smatra tehnološkim liderom u financijskom sektoru, iste godine predstavila i humanoidnog robota Peppera koji potrošače povezuje s trgovcima, omogućavajući im brze, jednostavne i sigurne usluge digitalne plaćanja. Nakon plaćanja karticama, pa pametnim telefonima i pametnim nosivim uređajima čini se da su stvari koje su ranije pripadale domeni znanstvene fantastike zaista postale našim dnevnim partnerima. Dio javnosti smatra da je mogućnost da gotovo svaki uređaj danas bude uređaj za kupnju zapravo najveći tehnološki pomak od uvođenja kartica uopće.

New Report

Close