Drugi ADRIA LUXURY SUMMIT otkrio prilike za premium tržište u vrijeme krize

Autor: Promo , 01. prosinac 2020. u 10:56
Fotografije: Robert Gašpert, Dražen Kokorić

Adria regija u “novom normalnom” ima prednost pred klasičnim igračima na tržištu luksuza, jer nudi priliku za “boutique experience”- zaključak je drugog upravo održanog Adria Luxury Summita

Premium regionalna business konferencija Adria Luxury Summit, u organizaciji Adria Medije Zagreb, po drugi je put okupila regionalne lidere u segmentu luxury industrije i biznisa. U Hotelu Esplanade Zagreb, 12. studenog, uz limitirani broj sudionika By Invitation Only i u skladu s epidemološkim mjerama, okupili su se predstavnici globalnih tvrtki kako bi kroz zanimljive panele te vrsne primjere pružili odgovore na pitanja o budućim investicijama, trendovima poslovanja te projekcijama rasta i razvoja.
A tržište luksuza, kao jedno od stabilnijih u vremenima velikih promjena, primjer je kreativnosti i kvalitete, koja je danas u fokusu korisnika takvih usluga i kupaca. Velike promjene i vizija budućnosti bile su u fokusu ovogodišnjih tema i panela, što je potvrdilo Adria Luxury Summit kao idealno mjesto upoznavanja s budućnošću luksuzne industrije, uspostavljanje novih kontakata i otkrivanje novih poslovnih prilika.
Ta je vrijednost karakteristika održanih panel rasprava, GOing PREMIUM IN CRISIS TIME, u kojem su vodeća imena poslovnog svijeta Marija Desivojević, potpredsjednica Delta Group, Matija Ražem, potpredsjednik Infobipa, Iva Rogović Lekić, CEO Marsh Croatia i Ivica Perica, Umium razmijenili mišljenja o promjenama na tržištu, te strateškim odlukama koje su nužne za poslovanje nakon COVID-19.

Ivica Perica, Iva Rogović Lekić, Matija Ražem Foto: Robert Gašpert, Dražen Kokorić

Na panelu LUXURY INVESTMENTS i temu važnosti ulaganja u kulturu i nekretnine kao odraza osviještenosti, svoje iskustvo podijelili su Veljko Marton, kolekcionar i vlasnik Martimexa, Ivan Kovačić, Izvršni direktor Remington Realty Christie’s International i Branko Franceschi, ravnatelj Moderne Galerije.

Slika: Branko Franceschi, Dubravka Tomeković Aralica, Veljko Marton, Ivana Krajinović, Ivan Kovačić
Kroz temu REINVENTION/ NEW BRAND APPROACH s fokusom na nove formate luksuznih brendova, digital, wellness, experience i održivost, govornici Marko Šesnić, Goran Turković, Nikola Žinić i Robert Bajs podijelili su svoje viđenje današnjih izazova za različite industrije, a specijalni intervju Idisa Turata, jednog od naših najvećih hrvatskih arhitekata, koji nije ostavio ravndušnim niti jednog uzvanika, na Adria Luxury Summitu otkrio je kako stvoriti jedinstvenu priču u svakom polju i projektu djelovanja, a posebno u segmentu luksuza.

Izabela Vrtar, glavna urednica Adria Luxury Society i Idis Turato, arhitekt Foto: Robert Gašpert, Dražen Kokorić

Goran Turković, Nikola Žinić, Barbara Kolar, Marko Šesnić i Robert Bajs Foto: Robert Gašpert, Dražen Kokorić

U videopanelu NEW DIMENSION OF EXPERIENCE govorili su Maja Bručić, vlasnica arhitektonskog studija Lotus Architecti, Branko Šupuk, glavni urednik magazina Yachts Croatia, te Ivan Gajić, direktor prodaje i marketinga hotela Regent Porto Montenegro.
Svi panelisti složni su da projekti u koje će se u budućnosti ulagati neće nužno biti klasičnog formata i neće uvijek privlačiti potzornost veličinom investicije, već jedinstvenim sadržajem i iskustvom koje se nudi. Unatoč godini koju je obilježila pandemija, sugovornici i gosti Adria Luxury Summita složili su se kako će luksuzna ponuda regije te razvoj u tom smjeru biti snažan pokretač ekonomije u godinama koje dolaze. Potvrdili su to svojim iskustvom i planovima za razvoj o kojima će biti riječi na sljedećem Adria Luxury Summitu 2021. godine.

 

New Report

Close