Pandemija koronavirusa promijenila je svakodnevni život. U tim trenucima najveći izazov snašao je zdravstvene djelatnike. Naime, zdravstvene ustanove u vrijeme najstrožih mjera nisu mogle pružati sve zdravstvene usluge, već samo hitnim slučajevima. Broj oboljelih je rastao i prijetio je kolaps zdravstvenog sustava. U toj nagloj tranziciji, naizgled zdravorazumski i dostupni pregledi postali su teško dostupni. Bilo ih je gotovo nemoguće obaviti, a liste čekanja su se produljile. To „novo normalno“ bilo je možda i najbolji dokaz činjenice da se život u trenutku može izmijeniti, te da zdravstveno stanje ne treba promatrati kao nešto što se podrazumijeva, već kao nešto vrlo podložno naglim, neočekivanim promjenama.
Upravo zato, dužnost svakog odgovornog građanina je da se za neočekivane okolnosti pravovremeno pobrine. Jednim dijelom, država se pobrinula za građane kroz obvezno zdravstveno osiguranje, koje svakom građaninu omogućava pravo na osnovnu zdravstvenu skrb, no nerijetko se događa slučaj u kojem je potrebna i neka zdravstvena usluga na za koju postoji duga lista čekanja. Zato je vrlo važno znati razlike dopunskog i dodatnog osiguranja i osigurati se na vrijeme.
