Ako se mi pobrinemo za početak, kraj će se pobrinuti sam za sebe

Autor: Promo , 02. srpanj 2020. u 09:43

Širiti kreativne i inovativne ideje poslovnih klijenata iz različitih poslovnih djelatnosti, izazov je za brojne marketinške agencije koje se bave tržišnim komuniciranjem.

Tvrtka Spread na marketinškom tržištu postoji tek nešto više od godinu dana, a veliki, čak eksponencijalni rast, bilježi od početka 2020. godine. U doba svjetske pandemije corona virusa, kada mnoge tvrtke i agencije propadaju, djelatnici Spread-a marljivo rade i ostvaruju dobit. Poticaje za očuvanje radnih mjesta nisu tražili. Poticaje za očuvanje radnih mjesta nisu tražili jer smatraju kako bi bilo sebično tražiti novac od države pošto nisu imali stanku u radu. Njihova tajna je u temeljima njihova poslovanja jer se zapravo bave unapređivanjem poslovanja svojih klijenata.

Sve je počelo u mom stanu kada smo u jednu sobu donijeli dva stola, laptope, različita znanja, a istu viziju. Sada imamo ured u centru grada od 150 kvadrata za svoj tim. – govori nam Hrvoje Anić koji je s Teom Tvrdeić u veljači 2019. osnovao tvrtku Spread.

Tea Tvrdeić svoju titlu magistra znanosti stekla je na University of Strathclyde u Glasgow-u na fakultetu za arhitekturu i dizajn. Završetkom studija vratila se u Hrvatsku te se zaposlila u Zagrebačkom holdingu.
Nakon nekog vremena želja za napredovanjem i otkrivanjem novih grnica postala je sve veća. Radit za svoje ili tuđe ciljeve dva su različita svijeta, a slobodu nitko ne može platiti. Hrvoja sam upoznala u njegovom beach baru. Druženja i razgovori ubrzo su rezultirali otvaranjem naše marketinške agencije za tržišno komuniciranje.
Hrvoje Anić prvostupnik ekonomije Visokog učilišta Effectus interes za marketing pokazao je još u doba studija uključivši se u promociju fakulteta kroz studentski zbor.

Uvijek sam težio uspjehu i pokušavao sam uspjeti u uostiteljstvu. Kao mladi poduzetnik s prijateljem sam 2017. godine otvorio beach bar u Zadarskoj županiji, no nije nam išlo najbolje. To je bio dječački san koji nije uspio. Rezultirao je skupom školom inspekcija, dozvola, nove sredine i na kraju vremenskim nepogodama. Onda sam upoznao Teu, a o ostalom će se tek pisati.
Naziv tvrtke sačinjen je kao izvedenica riječi Spread i Ad kao oglas – širiti oglas, a svojim klijentima nude sve na jednom mjestu, od početne ideje do realizacije.
Djelovanje Spread-a temelji se na tri osnovna područja, putem online i offline kampanja. U digital and social području brinu o web razvoju, optimizacijama, hostingu i serverima, društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama, influencerskim programima, video i foto produkciji te adwords oglašavanju. Kroz event managment nude predstavljanje proizvoda, organizaciju seminara, konferencija i team buildinga. Klijentima nude sudjelovanje na različitim sajmovima, kao i obilježavanje značajnih događaja putem domjenaka ili otvorenja. Brand buildingom pokrivaju područje vanjskog oglašavanja, reklamnih kampanja, vizualnog identiteta, copywriteinga i izrade promo materijala.

Ovaj izvrstan mladi tim svoju kvalitetu potvrđuje kampanjama koje su vodili za Allianz osiguranje, Caffe Vergnano, Croatia Boat Show, Vijola distribucija pića (Hvar), Hrvatski teniski savez. Već u prvoj godini poslovanja bilježe i dva internacionalna projekta u Sloveniji i Austriji. Surađivali su s ITF-om – International Tennis Federation, u organizaciji Davis Cup-a u Hrvatskoj i Španjolskoj., a uskoro preuzimaju i dva hrvatska portala. Tvrde kako je ovo tek početak te da ideja koje čekaju realizaciju iz dana u dan ima sve više. Porfolio u cijelosti može se pronaći na web stranici www.spread.hr

Svojim budućim klijentima poručuju: „Poslovanje bez reklame je kao da namigujete djevojci u mraku. Vi znate što radite, ali nitko drugi to ne vidi“.

New Report

Close