Tvrtka Spread na marketinškom tržištu postoji tek nešto više od godinu dana, a veliki, čak eksponencijalni rast, bilježi od početka 2020. godine. U doba svjetske pandemije corona virusa, kada mnoge tvrtke i agencije propadaju, djelatnici Spread-a marljivo rade i ostvaruju dobit. Poticaje za očuvanje radnih mjesta nisu tražili. Poticaje za očuvanje radnih mjesta nisu tražili jer smatraju kako bi bilo sebično tražiti novac od države pošto nisu imali stanku u radu. Njihova tajna je u temeljima njihova poslovanja jer se zapravo bave unapređivanjem poslovanja svojih klijenata.
Sve je počelo u mom stanu kada smo u jednu sobu donijeli dva stola, laptope, različita znanja, a istu viziju. Sada imamo ured u centru grada od 150 kvadrata za svoj tim. – govori nam Hrvoje Anić koji je s Teom Tvrdeić u veljači 2019. osnovao tvrtku Spread.
Tea Tvrdeić svoju titlu magistra znanosti stekla je na University of Strathclyde u Glasgow-u na fakultetu za arhitekturu i dizajn. Završetkom studija vratila se u Hrvatsku te se zaposlila u Zagrebačkom holdingu.
Nakon nekog vremena želja za napredovanjem i otkrivanjem novih grnica postala je sve veća. Radit za svoje ili tuđe ciljeve dva su različita svijeta, a slobodu nitko ne može platiti. Hrvoja sam upoznala u njegovom beach baru. Druženja i razgovori ubrzo su rezultirali otvaranjem naše marketinške agencije za tržišno komuniciranje.
Hrvoje Anić prvostupnik ekonomije Visokog učilišta Effectus interes za marketing pokazao je još u doba studija uključivši se u promociju fakulteta kroz studentski zbor.
Uvijek sam težio uspjehu i pokušavao sam uspjeti u uostiteljstvu. Kao mladi poduzetnik s prijateljem sam 2017. godine otvorio beach bar u Zadarskoj županiji, no nije nam išlo najbolje. To je bio dječački san koji nije uspio. Rezultirao je skupom školom inspekcija, dozvola, nove sredine i na kraju vremenskim nepogodama. Onda sam upoznao Teu, a o ostalom će se tek pisati.
Naziv tvrtke sačinjen je kao izvedenica riječi Spread i Ad kao oglas – širiti oglas, a svojim klijentima nude sve na jednom mjestu, od početne ideje do realizacije.
Djelovanje Spread-a temelji se na tri osnovna područja, putem online i offline kampanja. U digital and social području brinu o web razvoju, optimizacijama, hostingu i serverima, društvenim mrežama, mobilnim aplikacijama, influencerskim programima, video i foto produkciji te adwords oglašavanju. Kroz event managment nude predstavljanje proizvoda, organizaciju seminara, konferencija i team buildinga. Klijentima nude sudjelovanje na različitim sajmovima, kao i obilježavanje značajnih događaja putem domjenaka ili otvorenja. Brand buildingom pokrivaju područje vanjskog oglašavanja, reklamnih kampanja, vizualnog identiteta, copywriteinga i izrade promo materijala.
Ovaj izvrstan mladi tim svoju kvalitetu potvrđuje kampanjama koje su vodili za Allianz osiguranje, Caffe Vergnano, Croatia Boat Show, Vijola distribucija pića (Hvar), Hrvatski teniski savez. Već u prvoj godini poslovanja bilježe i dva internacionalna projekta u Sloveniji i Austriji. Surađivali su s ITF-om – International Tennis Federation, u organizaciji Davis Cup-a u Hrvatskoj i Španjolskoj., a uskoro preuzimaju i dva hrvatska portala. Tvrde kako je ovo tek početak te da ideja koje čekaju realizaciju iz dana u dan ima sve više. Porfolio u cijelosti može se pronaći na web stranici www.spread.hr
Svojim budućim klijentima poručuju: „Poslovanje bez reklame je kao da namigujete djevojci u mraku. Vi znate što radite, ali nitko drugi to ne vidi“.