Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Studenti mogu biti uspješni poduzetnici’

Autor: Majda Mikulandra
14. travanj 2022. u 08:38
Podijeli članak —

Iza tri vrlo uspješna portala, krije se Marko Matijević, mladi poduzetnik koji je još u studentskim danima ušao u poduzetničke vode. S kojim se izazovima suočio, tko su mu bili prvi „navijači“, zašto treba redovito komunicirati sa svojim timom i zašto je važna komunikacija poduzetnika sa samim sobom, u vrlo iskrenom razgovoru, Marko je otkrio našoj Meliti, u novom videu “Govornika”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Iza tri vrlo uspješna portala, krije se Marko Matijević, mladi poduzetnik koji je još u studentskim danima ušao u poduzetničke vode. S kojim se izazovima suočio, tko su mu bili prvi „navijači“, zašto treba redovito komunicirati sa svojim timom i zašto je važna komunikacija poduzetnika sa samim sobom, u vrlo iskrenom razgovoru, Marko je otkrio našoj Meliti, u novom videu “Govornika”.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Majda Mikulandra
14. travanj 2022. u 08:38
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close