Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako izbjeći egotripove i ne upasti u sukob?

Autor: Majda Mikulandra
28. travanj 2022. u 14:25
Podijeli članak —

Što radimo kad upadnemo u sukob? Istraživanja kažu da tad najčešće napadamo, bježimo ili se potpuno zamrznemo. Ono što je na početku važno, jest prepoznati radi li se o ozbiljnom sukobu ili nekakvom bazičnom komunikacijskom nerazumijevanju. Koje su to jednostavne strategije prepoznavanja sukoba i kako ga riješiti, pogledajte u novom videu “Govornika”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Što radimo kad upadnemo u sukob? Istraživanja kažu da tad najčešće napadamo, bježimo ili se potpuno zamrznemo. Ono što je na početku važno, jest prepoznati radi li se o ozbiljnom sukobu ili nekakvom bazičnom komunikacijskom nerazumijevanju. Koje su to jednostavne strategije prepoznavanja sukoba i kako ga riješiti, pogledajte u novom videu “Govornika”.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Majda Mikulandra
28. travanj 2022. u 14:25
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close