Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Fundraising – donatori se privlače snovima

Autor: Majda Mikulandra
31. ožujak 2022. u 10:47
Podijeli članak —

Što je fundraising i koji mu je smisao? Kako neprofitne organizacije trebaju komunicirati s donatorima? Zašto je važniji san od osobne iskaznice organizacije? Što sve trebate znati o tome kako postati fundraiser, pogledajte u novom videu Govornika, u kojem Melita razgovara s Mladenkom Majerić, samostalnom savjetnicom za prikupljanje financijskih sredstava.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Što je fundraising i koji mu je smisao? Kako neprofitne organizacije trebaju komunicirati s donatorima? Zašto je važniji san od osobne iskaznice organizacije? Što sve trebate znati o tome kako postati fundraiser, pogledajte u novom videu Govornika, u kojem Melita razgovara s Mladenkom Majerić, samostalnom savjetnicom za prikupljanje financijskih sredstava.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Majda Mikulandra
31. ožujak 2022. u 10:47
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close