Promatrajući klasične medije (TV, tisak, radio) u Hrvatskoj, radio se prometnuo u jednog od lidera na Instagramu, a u top pet svoje su pozicije osigurali i Antena Zagreb i Narodni. Antena Zagreb, sa 73,9 tisuća pratitelja, na toj društvenoj mreži tek neznatno zaostaje za Novom TV (80,9 tisuća), a nešto je "jača" od 24sata (73,4 tisuće). Na četvrtoj je poziciji Narodni koji svakodnevno komunicira sa svojim pratiteljima na Instagramu, kojih ima više od 65 tisuća. U top pet juriša i Extra FM. U samo pola godine, koliko postoji, radio s muzikom regionalnih izvođača već ima vojsku vjernih pratitelja brojniju od 35 tisuća.
Ukupno gledano, od klasičnih medija radiji i zbirno odnose pobjedu na Instagramu. Tri najpraćenije radiostanice na toj društvenoj mreži zajedno imaju više od 180 tisuća pratitelja. Prema tom kriteriju slijede televizije – tri najpraćenije imaju ukupno 132,7 tisuća pratitelja, dok su na začelju dnevne novine s ukupno 103,8 tisuća ljudi koji ih prate.