Vipnet i ove godine na vrhu liste Top 5 Poslodavaca Partnera

Autor: Sponzorirani članak , 12. lipanj 2014. u 10:29
Poslodavac partner

Kompanije uvrštene na listu Top 5 Poslodavaca Partnera imaju izvrsno razrađene prakse upravljanja ljudskim resursima.

Certifikat Poslodavac Partner je proveo analizu kvalitete sustava upravljanja ljudskim resursima u vodećim hrvatskim kompanijama i proglasio Top 5 Poslodavaca Partnera za 2013. godinu:

1. mjesto Vipnet

2. mjesto dijele Coca-Cola HBC Hrvatska i Pliva Hrvatska

4. mjesto Valamar hoteli i ljetovališta

5. mjesto JGL

Vipnet je od 2008. godine na vrhu liste najbolje ocijenjenih tvrtki u upravljanju ljudskim resursima. Kontinuiranim ulaganjem u razvoj HR praksi postavljaju nove standarde kvalitete kako za sebe tako i za druge kompanije u Hrvatskoj.

Kompanije uvrštene na listu Top 5 Poslodavaca Partnera imaju izvrsno razrađene prakse upravljanja ljudskim resursima što podrazumijeva cjeloviti strateški pristup svim ključnim segmentima upravljanja zaposlenicima: zapošljavanju, praćenju rada i nagrađivanju, razvoju i odnosu prema zaposlenicima.

Certifikat Poslodavac Partner je priznanje struke za upravljanje ljudskim potencijalima jer kvalitetu upravljanja zaposlenicima ocjenjuje stručni tročlani tim koji se sastoji od eksperata u upravljanju ljudskim resursima vodećih kompanija. Top 5 Poslodavaca Partnera su prema ocjenama stručnjaka tvrtke s najrazvijenijim praksama privlačenja i zadržavanja zaposlenika.

Vipnet d.o.o.

Strategije kompanije: Vipnet je započeo kao startup u mobilnoj komunikaciji te svoj razvoj i uspjeh na tržištu bazirao na inovacijama. Zasićenjem mobilnog tržišta, Vipnet radi iskorak te postaje konvergentan operator dostupan na nacionalnoj razini s jasnim fokusom na korisničko iskustvo na svim ekranima. Danas Vipnet svima na teritoriju Hrvatske nudi potpunu komunikaciju s optimalnim odabirom načina dostave do krajnjeg korisnika – u mobilnom segmentu, fiksnom segmentu ili putem satelita. Usmjerenost korisnicima i dalje je glavni smjer kojeg Vipnet potvrđuje omogućavajući bezbrižnost i osiguravajući vrhunsku uslugu u svakom kontaktu s korisnicima.

Na koji način HR prati strategiju: S obzirom na niz akvizicija u proteklom periodu Vipnet je integrirao nekoliko kompanija pa je strateški fokus HR-a rad na izgradnji korporativne kulture i implementaciji korporativnih vrijednosti u svakodnevnom radu svih zaposlenika kompanije. Kako bi ostvarili optimalno usklađivanje korporativne kulture, osmišljen je novi model razvoja kako bi zaposlenici na najbolji mogući način mogli povezati vlastite razvojne ciljeve s edukacijama kroz koje prolaze tijekom godine. Pripremljen je program Vip Alumni kroz koji će mladi ljudi tijekom 2014. godine dobiti priliku za prvo radno iskustvo i intenzivan razvoj u struci, ali i radu u internacionalnoj kompaniji. U skladu sa korporativnom kulturom, osvježen je i program orijentacije novih zaposlenika tijekom kojeg primjerice svi zaposlenici imaju priliku osobno se upoznati s članom uprave ili direktorom određenog poslovnog područja tijekom neformalnog sastanka u prvim tjednima zaposlenja. Vipnetov program volontiranja omogućava zaposlenicima da se aktivno i tijekom cijele godine posvete humanitarnom radu.

Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.

Strategija kompanije: Strateški okvir Igraj za pobjedu – Vizija 2020. zasniva se na temeljnim vrijednostima i četirima strateškim odrednicama tvrtke, a to su povjerenje zajednice, važnost tržišne ponude, odgovor na potrebe kupaca i troškovno vodstvo. Coca-Cola HBC Hrvatska je tijekom prošle dvije godine prošla velike strateške promjene tijekom spajanja s bosanskohercegovačkim tržištem i Coca-Colom HBC B-H Sarajevo u jedinstvenu poslovnu cjelinu.

Na koji način HR prati strategiju: Znatan je broj zaposlenika tijekom 2013. godine dobio prigodu i za razvoj međunarodne karijere u Skupini Coca-Cola Hellenic. Povećano je ulaganje i u razvoj zaposlenika te je pokrenut novi projekt kojim će se posebno ulagati u razvoj zaposlenika u proizvodnji. Dodatno je unaprijeđen sustav nagrađivanja zaposlenika kako bi bili motivirani i nagrađeni za svoj doprinos uspjehu tvrtke. Coca-Cola HBC Hrvatska pojačano radi na stvaranju okružja u kojemu zaposlenici mogu postići ravnotežu između privatnoga i poslovnoga te je poseban naglasak stavljen na zaposlenike koji su zasnovali obitelj.

Pliva Hrvatska d.o.o.

Strategija kompanije: PLIVA svoje poslovanje gradi na istraživačko-razvojnim projektima i sustavnim ulaganjima u proizvodnju i nove visoko sofisticirane tehnologije kako bi kontinuirano unaprijedila svoju konkurentnost na najzahtjevnijim inozemnim tržištima od SAD-a preko EU do Azije. Nedavno otvoren novi pogon za proizvodnju gotovih oblika lijekova u Zagrebu ali i druga ulaganja u posljednje dvije godine vrijedna više od 200 milijuna dolara, rezultirala su otvaranjem novih radnih mjesta te povećanjem proizvodnih kapaciteta što će omogućiti daljnje jačanje izvoznih inicijativa.

Zahvaljujući kvaliteti stručnjaka i procesa Teva grupa je upravo u Zagrebu odlučila osnovati centar IT aktivnosti i centar financijskih aktivnosti. Centra IT aktivnosti u svom radu podržava procese i projekte u brojnim zemljama u kojima Teva posluje koje sežu sve do dalekog istoka tj. Indije i Japana. Centar financijskih aktivnosti blisko surađuje s drugim takvim Tevinim centrima u Miamiju, Tel Avivu i Madridu s ciljem provođenja programa transformacije financija u TEVI. Centar financijskih aktivnosti Zagreb pružat će visokokvalitetnu podršku Tevinom financijskom poslovanju u nizu europskih zemalja.

Na koji način HR prati strategiju: Do sad u centrima IT i financijskih aktivnosti zaposlilo preko 130 ljudi, a u planu su dalja zapošljavanja sukladno razvoju projekata. U protekloj godini Pliva je nastavila s projektima promoviranja zdravog radnog mjesta kroz redovite preglede, programe vježbanja i zdravu prehranu u tvorničkim restoranima. Povećana su ulaganja u razvoj zaposlenika te svaki menadžer u svojim poslovnim ciljevima ima definiran cilj vezan za razvoj zaposlenika. Dodatno je Pliva Hrvatska u protekloj godini radila na unaprjeđenju sustava nagrađivanja i motiviranja zaposlenika.

Valamar hoteli i ljetovališta d.o.o.

Strategija kompanije: Odgovornost prema gostima, zaposlenicima, partnerima i zajednici oduvijek je temeljno Valamarovo načelo poslovanja i osnova za dugoročan poslovni uspjeh. Naša je poslovna politika podizati kvalitetu i kategoriju smještajnih kapaciteta te istovremeno unapređivati kvalitetu usluge, kako bismo našim gostima pružili najkvalitetniji mogući doživljaj boravka. Ujedno kontinuirano ulažemo u razvoj naših zaposlenika. Takva strategija osnovica je budućeg rasta i razvoja Valamara.

Na koji način HR prati strategiju: Valamar hoteli i ljetovališta su u protekloj godini pokrenuli novi projekt dodatnog unapređenja organizacijske kulture kroz koji se osnažuje zaposlenike da pruže gostu nezaboravno iskustvo i kvalitetnije surađuju s kolegama. Projekt Up nagrađivanje sastoji se iz dva dijela. Jedan je samostalnost koju zaposlenici imaju da unutar određenog budžeta spontano nagrade goste gestom pažnje. Drugi dio projekta se odnosi na međusobne nominacije kolega za pohvalu rada i dodjelu novčanih nagrada. Na taj način je nagrađivanje još transparentnije i potiče na međusobnu suradnju i uvažavanje pomoći. Uz novi sustav nagrađivanja Valamar je nastavio s ulaganjem u razvoj zaposlenika te je uz Valamar akademiju namijenjen razvoju menadžera u hotelima, pokrenuo i Valamar akademiju kroz koji će se intenzivno razvijati djelatnici u marketingu i prodaji.

JGL d.d.

Strategija kompanije: JGL, druga najveća farmaceutska tvrtka u Hrvatskoj, trenutačno se nalazi među sto najvećih generičkih kompanija u svijetu s ostvarenim prihodima od 872 milijuna kuna u 2013. na razini Grupe. Planovi za budućnost u JGL-u vrlo su ambiciozni, usmjereni daljnjoj internacionalizaciji i globalizaciji poslovanja. Planiranom rastu prihoda, kao i rastu u segmentu novih zapošljavanja, tijekom 2014. godine svakako će doprinijeti najveća, aktualna investicija u nove proizvodne pogone, prostore za razvoj i istraživanje, skladišta i druge sadržaje – Pharma Valley, vrijedna 45 milijuna eura, kojom će se udvostručiti proizvodni kapaciteti.

Na koji način HR prati strategiju: Pokrenut je veliki projekt revizije sustava vrednovanja radnih mjesta, kompetencija i nagrađivanja kojim se podiže transparentnost i kvaliteta upravljanja razvojem i karijerom zaposlenika. Projekti aktivno uključuju zaposlenike u različitim fazama, kao i u definiranju novih kompetencija za vlastito radno mjesto. Slijedom toga kreiraju se ciljane edukacije kako bi zaposlenici mogli povećati svoju spremnost za postojeće i buduće potrebe tvrtke. Tijekom 2013. godine je nadograđen rad na projektu upravljanja intelektualnim kapitalom tvrtke JGL centar znanja, čiji je cilj stručna ekspertna znanja u tvrtki objediniti na jednome mjestu koristeći nove medije. Ojačana je suradnja sa strukovnim školama i fakultetima kroz prakse, izradu seminarskih i diplomskih radnji i gostujuća predavanja stručnjaka iz JGL-a.

Projekt podržavaju portal MojPosao kao generalni pokrovitelj i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj.

Trenutačno je 22 organizacije dobitnik certifikata u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini: Atlantic Grupa, Cemex Hrvatska, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Henkel Croatia, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatski Telekom, INA, JGL, JT International Zagreb, JT International predstavništvo u Bosni i Hercegovini, Kozmo, Lidl Hrvatska, Pliva Hrvatska, Printec Croatia, Sberbank, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, Sunčani Hvar, Tele2, Valamar hoteli i ljetovališta, Vipnet i Zagrebačka pivovara. 

New Report

Close