Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Usavršite svoje komunikacijske vještine i poslovni bonton

Autor: Sponzorirani članak
17. studeni 2014. u 09:00
Podijeli članak —
Mirakul Edukacijski centar

U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra 5. prosinca održat će se seminar ‘Poslovna komunikacija i bonton’.

Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Komuniciranje je vještina/skill po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. ‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha duguju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja. Zato nerijetko ‘plaćaju’ cijenu gubitkom klijenata i poslova, sporijim napredovanjem u karijeri.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra 5. prosinca održat će se seminar 'Poslovna komunikacija i bonton', čiji je cilj polaznicima ukazati na značaj ključnih komunikacijskih vještina za poslovne ljude za unapređenje poslovanja. Poseban je naglasak na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su, u komunikaciji s klijentima, često prvi dojam o poduzeću/ustanovi. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti.

Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Komuniciranje je vještina/skill po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. ‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha duguju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja. Zato nerijetko ‘plaćaju’ cijenu gubitkom klijenata i poslova, sporijim napredovanjem u karijeri.

U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra 5. prosinca održat će se seminar 'Poslovna komunikacija i bonton', čiji je cilj polaznicima ukazati na značaj ključnih komunikacijskih vještina za poslovne ljude za unapređenje poslovanja. Poseban je naglasak na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su, u komunikaciji s klijentima, često prvi dojam o poduzeću/ustanovi. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti.

Sadržaj seminara:

  • Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke
  • Poslovna retorika
  • Neverbalna komunikacija
  • Vještine telefoniranja
  • Pisano komuniciranje/Dopisivanje
  • Elementarni  poslovni bonton u EU

Seminar je podijeljen u šest tematskih cjelina, počevši od osobnog imagea kao početka komunikacije jer prvo trebamo ‘prodati’ sebe. Drugi je dio posvećen govoru kao jedino čovjeku svojstvenoj komunikaciji, dok se treći nastavlja neverbalnom komunikacijom kao pozitivnom ili negativnom dodatku govoru. Četvrti je dio usmjeren posrednoj – telefonskoj komunikaciji, koja ima svoje zakonitosti, a peti pisanoj komunikaciji bez koje je poslovno komuniciranje nezamislivo. Završni dio odnosi se na jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama Europske unije.

Seminar će se održati u FORUMU Zagreb, a sve dodatne informacije o seminaru možete pogledati na web stranici.

Autor: Sponzorirani članak
17. studeni 2014. u 09:00
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close