Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Komuniciranje je vještina/skill po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. ‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha duguju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja. Zato nerijetko ‘plaćaju’ cijenu gubitkom klijenata i poslova, sporijim napredovanjem u karijeri.
U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra 5. prosinca održat će se seminar 'Poslovna komunikacija i bonton', čiji je cilj polaznicima ukazati na značaj ključnih komunikacijskih vještina za poslovne ljude za unapređenje poslovanja. Poseban je naglasak na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su, u komunikaciji s klijentima, često prvi dojam o poduzeću/ustanovi. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti.