Rješavanju izazova s kojima se manageri suočavaju potrebno je sustavno pristupiti, pri čemu je neizostavno stjecanje odgovarajućih vještina. Pohađanjem Mini MBA – Premium management skills programa naučit ćete kritički analizirati, pomno i pravovremeno planirati, pratiti ostvarenje ciljeva, a program pomaže sudionicima u maksimiziranju potencijala u vođenju projektnog tima. Ključni je fokus programa na osobnom razvoju i poboljšanju svijesti o osobnom stilu vođenja kao i na dodatnom razvoju osobnog stila vođenja kako biste tehnikama utjecaja mogli izgraditi željenu organizacijsku klimu i efikasnost svog projektnog tima. Aktivno se koristi metoda poslovnog slučaja, ali radi se i individualna samoprocjena liderskih potencijala putem upitnika.
Prvi modul, koji vodi Denis Smolar iz Denves Consulting d.o.o., posvećen je uspostavljanju sustava ključnih indikatora (KPI) i kreiranju operativnog plana s budžetiranjem. Smolar ističe da operativni plan predstavlja detaljni smjerokaz poslovanja kompanije u kojem se definira koje zadatke treba provesti, tko je za njih odgovoran, kada zadatci moraju biti izvršeni i koji je budžet za njihovo ostvarenje. Ispunjenjem operativnih planova, bilo tima ili organizacijske jedinice, kompanija ispunjava svoje ciljeve, a čijim se pak ispunjenjem provodi zacrtana strategija kompanije, odnosno njezin strateški plan. Budžetiranje se može odnositi na tim ljudi, manju ili veću organizacijsku jedinicu, a obuhvaćanjem planova svih organizacijskih jedinica dolazi se do plana za cijelu kompaniju. Budžetiranje se može smatrati financijskim odrazom onoga što voditelji timova i voditelji organizacijskih jedinica planiraju odraditi u narednom razdoblju. U procesu budžetiranja alociraju se troškovi kojima se namjerava ostvariti određeni financijski rezultat – prihode, operativnu dobit ili pak neto dobit sukladno zahtjevima vlasnika kompanije. „S ciljem praćenja ostvarenja zacrtanih mjesečnih, kvartalnih, polugodišnjih i/ili godišnjih rezultata se uspostavlja sustav ključnih indikatora (KPI). Sustav ključnih indikatora ovisi od industrije do industrije te je sasvim normalno da ono što je važno u industriji ambalaže, nije vjerojatno bitno u industriji oglašavanja. Generalno je prihvaćeno kako se u poslovanju treba pratiti ono što je važno s aspekta stvaranja dodane vrijednosti, praćenja rasta i onoga što najviše utječe na ROIC, odnosno na povrat na investirani kapital, budući da na vrijednost kompanije ponajviše utječe kombinacija rasta i povrata na investirani kapital“ istaknuo je Smolar.