Kako razviti emocionalnu i socijalnu inteligenciju kod zaposlenika u turizmu? Kako zadržati talente te upravljati međugeneracijskim razlikama na radnom mjestu u turizmu? Koje su uspješne strategije nastupa turističkih tvrtki na društvenim mrežama? Kako steći osnovne stručne i meke vještine potrebne za rad u turizmu? Kako upravljati prihodima i uvesti kontroling?
Turizam je heterogen i radno-intenzivan sustav, osjetljiv na globalizacijske trendove i utjecaje. Kao takav predstavlja dinamično poslovno okruženje u kojem je iznimno važna sposobnost brzog učenja i prilagodbe, posebno ako se teži kvaliteti usluge. Ovisnost o ljudskom čimbeniku poslodavce stavlja pred brojne izazove te je stoga fokus potrebno usmjeriti na kvalitetan profesionalni razvoj djelatnika. To vrijedi osobito u sektoru turizma na koji novi trendovi i tehnologije svakodnevno utječu i gdje je snažan priljev novih zaposlenika bez potrebnih znanja i iskustva.