Moderna tržišna utakmica poduzećima nameće potrebu za poboljšanjem određenih proizvodnih ciklusa pa čak i transformiranjem procesa kako bi se postigla bolja, kvalitetnija i brža izrada. Potreba za učinkovitom suradnjom između različitih odjela, bržim donošenjem odluka, ponovnom upotrebom provjerenih rješenja te pristupom ažurnim podacima i dokumentima rezultirala je novim rješenjem u obliku poslovne platforme. Sinkronizacija svih poslovnih procesa, te posljedično rast produktivnosti, moguća je isključivo ako je dobar protok informacija te ako su sudionici poslovnog procesa dobro povezani bez obzira gdje se nalaze.
Iz navedenih razloga su neki od poznatih proizvođača poput KARCHER-a, WD 40, Boeing-a, Dassault Aviation-a i drugih, implementirali jedinstvenu poslovnu platformu koja povezuje sve poslovne procese. Zahvaljujući 3DEXPERIENCE platformi, proces razvoja je standardiziran i automatiziran, svi sudionici znaju kakvo je trenutno stanje projekta, koji su zahtjevi odrađeni te tko i što treba raditi. Osim toga, 3D model i virtualno testiranje ponašanja proizvoda u realnom okruženju, tzv. digitalni blizanac, omogućuje znatne uštede u razvoju i proizvodnji proizvoda iz razloga što se već u ranim fazama otkrivaju poteškoće u kvaliteti, izradi te „uska grla“ i gotovo da nema potrebe za izradom prototipa.