Iako većina tog iznosa zapravo pokriva troškove manifestacije i programa na Trgu Petra Zoranića i Pet bunara, jer je zadarska „Tržnica“ jedan od sponzora i organizatora zadarske adventske manifestacije, ostvareni iznos jedan je od većih u Hrvatskoj. Zagreb, na primjer, od 228 adventskih kućica ima skromniji prihod od 756.375 kuna, ili u prosjeku tek nešto više od 3.300 kuna po kućici tijekom 40 dana „Adventa u Zagrebu“. Zadarski je prosjek sa 33.500 kuna po kućici deseterostruko veći od zagrebačkog, a splitski u poslu kojega vodi gradska destinacijska kompanija „Spalatum“, s prosječnih 45.300 kuna – čak i veći.
– Najvećim dijelom tog iznosa pokrivat ćemo troškove s kojima sudjelujemo u organizaciji manifestacije, no svakako je riječ o respektabilnom iznosu kojega smo ostvarili zbog iznimnog interesa za adventskim kućicama – kaže direktor „Tržnice Zadar“ Tomislav Letinić. Tako je ove godine na natječaj stiglo 146 ponuda za 25 kućica, odnosno gotovo dvostruko više nego lani. Konačni izbor utvrđen je nakon licitacije za svaku pojedinu kućicu, pa su se cijene onih na najboljim mjestima popele do neba.