Povodom ovogodišnjih Dana komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju, direktorica brenda i marketinških komunikacija Vipneta Marija Jakeljić predstavila je digitalnu strategiju ove kompanije, koja uključuje široku prisutnost na društvenim mrežama, kampanje koje integriraju online i offline i online društveno odgovorno poslovanje. Iako je digitalni segment komunikacije neizbježan za uspješno poslovanje kompanije na današnjem tržištu, potrebno je kontinuirano raditi kako bi standardi industrije ostali na istoj razini, a jedan od načina svakako je i festival Dani komunikacija.
Budući da komunikacija na društvenim mrežama jednoj telekomunikacijskoj tvrtki predstavlja način povezivanja s korisnicima i dodatni kanal za podršku korisnicima, za očekivati je da je značajan dio komunikacijske strategije usmjeren upravo na komunikaciju u digitalnom svijetu. Putem kojih sve društvenih mreža i aplikacija komunicirate s korisnicima te kako se tijekom godina razvijala vaša prisutnost na društvenim mrežama?