Od robne razmjene do web trgovine: Evolucija jednog prodavača

Autor: Sponzorirani članak , 13. siječanj 2016. u 07:29
eCommerce je donio mnoge tehnološke i poslovne novotarije kojima je moderno trgovanje postalo brže i kvalitetnije nego ikad prije

eCommerce je donio mnoge tehnološke i poslovne novotarije kojima je moderno trgovanje postalo brže i kvalitetnije nego ikad prije.

Već dugo slušate o benefitima internet trgovine i razmišljate o pokretanju svog online carstva? Sada je pravo vrijeme. Brzi pristup internetu, pametni telefoni i razvoj modernih tehnologija rapidno mijenjaju kolektivnu svijest potrošača, a vama omogućuju izgradnju digitalne trgovine iz snova.

Iz današnje perspektive kupnje (veća transparentnost, ocjene kupaca, recenzije, naručivanje iz fotelje i plaćanje karticama), povijest trgovine čini se poprilično zanimljivom, a upravo se time pozabavila zagrebačka tvrtka Neuralab. Naime, posao prodavača se kroz povijest pokazao kao kruh sa sedam kora. Od robne razmjene i davanja svog omiljenog kućnog ljubimca, preko sajmova u 19. stoljeću i sumnjivih žicara, ljigavih putujućih trgovaca iz poslijeratnog vremena, pa sve do nasilnih telemarketera bez takta i finesa. 

eCommerce je donio mnoge tehnološke i poslovne novotarije kojima je moderno trgovanje postalo brže i kvalitetnije nego ikad prije. Istovremeno je postalo i mnogo obuhvatnije i složenije pa je za izradu i održavanje web trgovine najbolje potražiti pomoć stručnjaka. Iskustvo i tehnička zaigranost samo su neke od kvaliteta koje bi trebali tražiti u digitalnoj agenciji koja će vam izgraditi web shop.

"Klijenti puno očekuju od same izrade web trgovine, no mi svima govorimo, i to što ranije u projektu, da životni ciklus web trgovine počinje tek s prvim korisničkim komentarom i povratnom informacijom. Jako je važno pravilno pristupiti tom procesu. Naime, web trgovine se moraju pratiti i analizirati kroz svaki korisnički "klik", svaki put kojim je korisnik došao do željenog proizvoda se mora analizirati, sjeckati i mjeriti. Tek na temelju takvih objektivnih podataka se radi evolucija web trgovine, redizajn, razvoj, programiranje novih značajki te unos novih vrsta proizvoda.", rekao nam je direktor tvrtke Krešimir Končić.

Neuralabu je krovna institucija za WooCommerce dodijelila certifikat "Woo partnera" i eksperta kao prvoj tvrtki u centralnoj i istočnoj Europi. Za klijente to znači da se produkcijski tim direktno konzultira s kreatorima originalnih WordPress i WooCommerce modula ako se pojavi problem, dostupna su rješenja iskusnih WooCommerce stručnjaka, rješenja koja su se pokazala korisnima i ispravnima na mnogim projektima u praksi ­te duboka povezanost sa zajednicom kroz razna događanja i konferencije.
 

New Report

Close