Modernizacija poslovanja i povećanje konkurentnosti upotrebom IKT-a u poduzeću TEMPO savjetovanje

Autor: Promo , 09. rujan 2020. u 09:22
FOTO: Pixabay

U vremenu kada COVID-19 kriza suočava cijelu Europsku uniju, Hrvatsku pa tako i svakog poduzetnika s izazovima povijesnih razmjera, na svim razinama je potrebno usvojiti nove mjere i strategije očuvanja postojećih rezultata te osiguravanje daljnjeg rasta i razvoja.

Na strani Europske unije i zemalja članica je da razviju smjernice i instrumente za sanaciju socio-ekonomskih posljedica, te je Europska komisija krajem svibnja 2020. godine predstavila sveobuhvatni paket mjera u okviru Višegodišnjeg financijskog plana i novog instrumenta za oporavak pod nazivom Next Generation EU (EU sljedeće generacije). Za period 2021.-2027. je isplaniran proračun od 1850 milijardi eura na razini Europske unije. 

Poduzetnici, s druge strane, moraju golemi izazov koji je pred nama shvatiti kao priliku za rast i razvoj, te sve svoje napore usmjeriti prema održivom zelenom rastu i prilikama digitalnog doba – digitalizacija poslovnih procesa, industrija 4.0. – ulaganjima koja će doprinijeti povećanju kapaciteta i konkurentnosti na zajedničkom europskom pa i globalnom tržištu. Prilagodba gospodarskog sektora novim zahtjevima, nužno nosi značajne investicije te je za svako poduzeće, a osobito za MSP-e neophodno aktivirati se u korištenju potpora i financijskih instrumenata iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova kako bi zadržali i poboljšali svoju poziciju na tržištu i osigurali svako postojeće radno mjesto i omogućili nova zapošljavanja.  

Postupak pripreme i provedbe projekata koji se financiraju iz europskih strukturnih i investicijskih fondova dugotrajan je i zahtjevan proces, koji započinje idejom, odabirom optimalnog poziva ili natječaja kroz analizu prihvatljivosti prijavitelja i aktivnosti, razradom ideje u konkretne projektne aktivnosti i troškove i osmišljavanjem načina zatvaranja financijske konstrukcije projekta. U trenutku predaje projektne prijave iza svakog korisnika su značajna ulaganja – što financijska, što u satima rada vodećih i stručnih kadrova poduzeća i partnera, u pripremu projektno-tehničke dokumentacije. Iz te perspektive, važno je optimizirati postupke pripreme projektne dokumentacije, a upravo tom paradigmom se vodi tim TEMPO savjetovanja u pružanju konzultantskih usluga vezanih uz pripremu i provedbu EU projekata.  

Druga faza realizacije investicijskih projekata koji se financiraju iz javnih sredstava podrazumijeva upravljanje projektnim aktivnostima i troškovima kako bi se optimiziralo korištenje javnih sredstava. U fazi provedbe korisnici su dužni provesti sve nabave po načelima javne nabave, redovito izvještavati provedbena tijela o napretku i efikasnom trošenju javih sredstava. Provedbene procedure su specifične i zahtijevaju značajan angažman na administraciji svakog pojedinog projekta. 

TEMPO savjetovanje je konzultantsko poduzeće koje nudi obuhvatnu uslugu razrade projektne ideje klijenata u skladu s uvjetima identificiranih poziva ili natječaja, pripreme projektnog prijedloga do faze spremno za slanje te upravljanja projektnim aktivnostima, nabavama i izvještajima.  

Potaknuti potrebama svojih zaposlenika i klijenata, TEMPO savjetovanje se odlučilo na iskorak prema digitalizaciji poslovnih procesa, implementacijom specijaliziranog softvera za upravljanje projektima, na projektiranju kojeg su radili stručnjaci TEMPO savjetovanja u suradnji s izvrsnim timom programera koji su sve potrebe korisnika pretočili u aplikaciju TEMPO projekti.  

Specijalizirani softver TEMPO projekti rezultat je ulaganja poduzeća u modernizaciju poslovanja upotrebom IKT-a, za što su korištena bespovratna sredstva iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija.  

Projekt se provodi unutar poziva „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije IKT -2.“ Projekt predstavlja digitalnu transformaciju i unaprjeđenje poslovanja temeljem IKT tehnologija – nabavom i implementacijom, i puštanjem u rad integralnog informacijskog sustava za upravljanje projektima, edukacijom korisnika (zaposlenika) te nabavom pratećeg hardverskog sklopovlja u svrhu modernizacije postojećeg hardvera i osiguranje kompatibilnosti s novim softverom. 

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.  

Ukupna vrijednost projekta je 152.075,00 kn, iznos potpore EU je 82.432,00 kn, dok vlastito učešće iznosi 69.643,00 kn.  

Provedbom planiranih projektnih aktivnosti optimizirat će se radni procesi upravljanja projektima, povećat će se brzina i kvaliteta izvođenja naručenih planova i studija kao i priprema projektnih prijedloga i provedba projekata te će se svim klijentima omogućiti jednostavno i lako izvršavanje zadataka u pripremi i provedbi projekata.  

 Sadržaj ove publikacije je isključiva odgovornost TEMPO savjetovanja. 

New Report

Close