Jedan od njih upravo završava, a pokazao se kao pun pogodak kako za Loniu, tako i za partnere koji su sudjelovali. Radi se o nagradnoj igri "Ubodi i ti nagradu – u Loniji kupnja za čas i Citroen C4 Cactus je vaš" koja završava 31.08.2019., a u kojoj je sudjelovalo 15 najvećih hrvatskih dobavljača. Svi oni će sudeći po rezultatima, zasigurno imati interesa sudjelovati i iduće godine. Ono po čemu se ova nagradna igra izdvaja od ostalih jesu 244 "lokalne" nagrade koje će se izvlačiti iz svake nagradne kutije (po jedna za svaku prodavaonicu), kako bi se prije izvlačenja glavne nagrade, nagradili Kupci iz svih regija na kojima Lonia posluje.
U tijeku je i drugi veliki projekt pod nazivom Lonia maksi. Radi se o brendiranju 13 najvećih prodavaonica s odjelom svježeg mesa i generalno širim asortimanom po vrlo povoljnim cijenama. Cilj brendiranja je olakšati promotivne aktivnosti za ovu skupinu prodavaonica, budući je kampanja s odličnim akcijskim cijenama svježeg mesa, voća i povrća u punom jeku. (Popis Lonia maksi prodavaonica dostupan na www.lonia.hr.)