Prema istraživanjima Forbes magazina, sljedeću godinu obilježit će najveći do sada Content marketing – društvene mreže, postojeće i nove, jačaju svoje mogućnosti te privlače još veći broj korisnika, slikovni sadržaji prevladavaju na društvenim mrežama poput Pinteresta, Google+, Tumblra i Instagrama. Osim toga, mobilni sadržaji više nisu neke nove strategije, već su nezaobilazno oružje u borbi za što bržu, jednostavniju i praktičniju dostupnost relevantnih i zanimljivih sadržaja. Godina 2014. donosi i jače veze između web stranica, društvenih mreža i SEO-a te biste upravo i iz tog razloga trebali osmisliti Google AdWords kampanje što bolje i preciznije, s obzirom da se Google fokusirao na to da sadržaj koji predstavlja korisniku bude što relevantniji pretrazi. Pripremite se za 2014. uz pomoć specijalističkog modularnog programa Internet marketing Akademija.
Internet marketing Akademija iznimno je učinkovit i sveobuhvatan program stjecanja svih neophodnih znanja iz područja poslovanja, prodaje i marketinga putem Interneta, s detaljno pojašnjenim svim potrebnim tehnikama i alatima, koji će polaznike osposobiti za kvalitetno upravljanje ciljanim marketinškim kampanjama. Program detaljno obuhvaća područja kao što su: Internet marketing, Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta, SEO, Google AdWords – osnovni i napredni, SMM, Mobilni marketing, Google Analytics, Online krizno komuniciranje i odnosi s javnošću te Integrirana marketinška komunikacija na Internetu.