Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kontroling prodaje i ključnih kupaca

Autor: Sponzorirani članak
12. studeni 2014. u 08:43
Podijeli članak —
Mirakul Edukacijski centar

Mirakul Edukacijski centar će 28. studenoga održati seminar ‘Kontroling prodaje i ključnih kupaca’.

Prodaja kao srce svakog poduzeća ima stalni zadatak razvijati prodajnu funkciju i jačati tržišni udio. No, kontroling može dokazati da rast prihoda i tržišnog udjela nije uvijek dovoljan kako bi se osigurali pozitivni rezultati poduzeća i održivi razvoj. Uz pomoć alata kontrolinga pomažemo managerima u prodaji kako detektirati gdje su područja gubitaka zbog kojih se gubi zarađeno.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Mirakul Edukacijski centar će 28. studenoga s predavačicom mr.sc. Jasminom Očko održati seminar 'Kontroling prodaje i ključnih kupaca'. Kontroling u prodaji jedan je od najkorištenijih i najrazvijenijih segmenata kontrolinga.

Prodaja kao srce svakog poduzeća ima stalni zadatak razvijati prodajnu funkciju i jačati tržišni udio. No, kontroling može dokazati da rast prihoda i tržišnog udjela nije uvijek dovoljan kako bi se osigurali pozitivni rezultati poduzeća i održivi razvoj. Uz pomoć alata kontrolinga pomažemo managerima u prodaji kako detektirati gdje su područja gubitaka zbog kojih se gubi zarađeno.

Mirakul Edukacijski centar će 28. studenoga s predavačicom mr.sc. Jasminom Očko održati seminar 'Kontroling prodaje i ključnih kupaca'. Kontroling u prodaji jedan je od najkorištenijih i najrazvijenijih segmenata kontrolinga.

Sadržaj seminara:

  • 1. Cijena koštanja – temelj planiranja kvalitetne prodajne aktivnosti za svaku prodaju
  • 2. 6 kontrolerskih prijedloga za prodaju – osnovni kontrolerski postupci
  • 3. ABC analize prodaje – analize prodaje i zaliha
  • 4. Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study)
  • 5. Monitoring kupaca (case study)
  • 6. Upravljanje kupcima na temelju odnosa – RUC vs potraživanja
  • 7. Strukturiranje centara odgovornosti
  • 8. Računovodstveni vs kontrolerski oblik prikazivanja P&L – što svaki manager u prodaji mora znati o svojim prodajnim rezultatima
  • 9. Rasprava, dodatna pitanja polaznika

Cilj seminara je na praktičnim primjerima pokazati što prodajno osoblje iz područja kontrolinga mora prihvatiti kao neophodno znanje, bez kojeg poduzeće gubi stvorenu vrijednost. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakom poduzeću pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji, te uz minimalne troškove postići što bolje rezultate.

Seminar će se održati u Zagrebu, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

Prodajna Akademija

Seminar 'Kontroling prodaje i ključnih kupaca' jedan je od dvaju izbornih modula višemjesečnog specijalističkog programa 'Prodajna Akademija', koji uz 7 redovitih modela teorijski i praktično razvija prodajne vještine. Program je namijenjen managerima, poduzetnicima te svim osobama zaposlenim u prodajnim odjelima i zainteresiranim za napredovanje u području prodaje. Više o programu možete pogledati na web stranici.

 

Autor: Sponzorirani članak
12. studeni 2014. u 08:43
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close