U Hrvatskoj se u zadnjih nekoliko godina povećala svijest o tome koliko je svaki kontakt s korisnikom važan, te u skladu s tim i koliko je važno educirati i razvijati djelatnike u kontaktnim centrima. Kontakni centri predstavljaju ogledalo kompanije. Korisnici procjenjuju kvalitetu usluge u svakom kontaktu s djelatnicima, bilo da se radi o telefonskom pozivu, upitu poslanom putem e-maila, posjeti prodajnom štandu ili info pultu. O novim trendovima u domeni razvoja djelatnika kontaktnih centara govorila nam je Damirka Pongračić, direktorica Radilice, jedine tvrtke u regiji koja nudi čitav spektar usluga za razvoj djelatnika u ovoj industriji.
Damirka Pongračić
Razmišljali smo što dalje ponuditi našim Akademcima. Znamo kako je vrijeme vječni izazov u kontaktnim centrima i tako smo došli na ideju MeetUP-a, koji je kombinacija stručnog usavršavanja i druženja u kraćem vremenskom formatu
„Tijekom dugogodišnjeg rada u educiranju djelatnika koji svakodnevno komuniciraju s korisnicima, prepoznali smo potrebu na tržištu za specifičnom edukacijom voditeljskih timova u brzorastućoj kontakt centar industriji. Budući da u regiji ne postoji sustavna edukacija voditeljskih timova, 2010. godine, osnovali smo Contact Center Akademiju.“ – kaže osnivačica Damirka Pongračić. U protekle četiri godine program Akademije završilo je šezdesetak direktora, voditelja i supervizora renomiranih hrvatskih kompanija. Jedan od glavnih zaključaka svih dosadašnjih polaznika je bio da bi i dalje željeli razvijati vještine potrebne za upravljanje dinamičnim timovima i složenim procesima u kontaknim centrima. Znanja i iskustva najbolje je dijeliti s kolegama iz struke koji razumiju specifičnosti i posebnosti rada u tako dinamičnom okruženju. „Razmišljali smo što dalje ponuditi našim Akademcima. Znamo kako je vrijeme vječni izazov u kontaktnim centrima i tako smo došli na ideju MeetUP-a, koji je kombinacija stručnog usavršavanja i druženja u kraćem vremenskom formatu“ – prisjeća se Damirka.