Kada je 2009. godine Estoniji BDP pao za 14 posto, državna je vlast pokrenula dubinske promjene koje su rezultirale jasnom gospodarskom strategijom baziranom na poticanju poduzetništva i izvoza, ali i na budžetskim rezovima koji su nadoknađeni povećanim korištenjem sredstava iz fondova Europske unije tijekom kriznih godina. Kao rezultat toga, Estonija je postala jedna od najuspješnijih novih članica Europske unije u implementiranju EU fondova te vodeća zemlja u pogledu razvoja poduzetništva i startup-ova.
Priču o poduzetničkom duhu Estonije tada su prenijeli različiti međunarodni mediji poput Wall Street Journala i The Economista, a estonski su poduzetnici postali glavne zvijezde estonskih novina i TV-a. Obzirom na činjenicu kako su poduzetnici i njihovi poslovni uspjesi u Hrvatskoj vrlo rijetka pojava na naslovnim stranicama magazina, ali i dnevnih vijesti, na estonskom primjeru možemo puno toga naučiti. Navedeni primjer pokazuje kako se odnos prema poduzetništvu i njihovim idejama u vrlo kratkom vremenu može promijeniti iz korijena.