Kako se financijska industrija u Hrvatskoj prilagodila ‘novom normalnom’

Autor: Promo , 27. listopad 2020. u 22:00
Interaktivno sučelje Moja Croatia aplikacije podiže iskustvo klijenata u korištenju osiguranja na novu razinu/CO

Pomak prema digitalnom imperativ je financijske industrije u novom normalnom, a u okviru domaćeg tržišta, nove trendove na tržištu osiguranja predvodi Croatia osiguranje.

Vjerojatno ne postoji područje ljudskog djelovanja na koje pandemija nije posredno ili neposredno utjecala. Također, teško je pronaći industriju koja je toliko proaktivno djelovala u adaptaciji na novo normalno poput financijske, iako digitalna transformacija u financijskoj industriji nije pokrenuta uslijed pandemije.

Pomak prema digitalnom bio je jasan sljedeći korak u njezinu razvoju, a bio je imperativ i prije početka 2020. godine. Pandemija je samo ubrzala promjene koje su bile neminovne, što brojke i na primjeru Hrvatske, potvrđuju.

97

posto stanovnika Hrvatske planira nastaviti s pojačanim korištenjem digitalnih usluga i nakon što pandemija završi

Agencija Hendal nedavno je provela istraživanje o digitalnim navikama Hrvata koje je pokazalo da je više od polovice stanovnika Hrvatske, njih 62 posto, u periodu pandemije češće koristilo digitalnim uslugama. Ta se brojka najviše odnosi na usluge digitalnog bankarstva, koje je pojačano koristilo 72 posto ispitanih.

Važno je istaknuti, promjene koje su se dogodile bit će stalne, a navike koje smo stekli u proteklim mjesecima bit će sastavni dio “novog normalnog”. Čak 97 posto ispitanika u Hendalovom istraživanju izjasnilo se kako planiraju nastaviti s pojačanim korištenjem digitalnih usluga i nakon što pandemija završi.

Digitalne usluge osiguranja

Prema spomenutom istraživanju, financijska digitalna rješenja Hrvati najviše koriste u bankarstvu (72 posto), što je pet puta više no što koriste digitalne usluge osiguranja.

No taj bi se omjer uskoro mogao promijeniti. Croatia osiguranje, vodeća hrvatska osiguravajuća kuća u posljednjih je nekoliko mjeseci predstavila čak tri velika projekta, potvrdivši se kao digitalni lider u industriji pomičući za sobom čitavu industriju osiguranja prema digitalnoj budućnosti.

Prije nekoliko mjeseci lansirana je redizajnirana web stranica Croatia osiguranja na kojoj je po prvi puta omogućena brza i jednostavna kupnja čitavog niza osigurateljnih proizvoda online, osiguravajući klijentima savršeno digitalno iskustvo.

62

posto građana u doba pandemije češće se koristilo digitalnim uslugama

Samo koji mjesec kasnije, Croatia je učinila još jedan važan digitalni iskorak, predstavivši novu verziju mobilne aplikacije Moja Croatia.

Kraće od minute

No, možda i najvažniju digitalnu inovaciju Croatia osiguranje predstavilo je pred koji tjedan, lansiravši svoj novi brand LAQO osiguranje. LAQO je prvo 100 posto digitalno osiguranje u Hrvatskoj i jedno od tek nekoliko takvih osigurateljnih brendova u Europi.

LAQO klijentima nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja, uz vrhunsko digitalno korisničko iskustvo, iznimnu brzinu i jednostavnost. Do ponude se dolazi u manje od minute, a prilikom cijelog postupka ni u jednom trenutku kupci ne moraju upisivati podatak koji ne znaju na pamet ili ga ne mogu pronaći na jednoj od kartica koje već imaju u novčaniku.

LAQO je projekt koji ruši predrasude o industriji osiguranja kao sporoj, kompliciranoj i teško razumljivoj, dokazujući kako su uz promišljanje i implementaciju suvremenih tehnologija, pomaci prema digitalnom svijetu u industriji osiguranja ne samo mogući, već i nužni.

suorganizator
projekt podržava
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
analitički partner

New Report

Close