Podaci s influencerske platforme Mavrck govore da je više od 50 posto influencera u protekle dvije godine počelo kreirati sadržaj za brendove, a čak njih 79 posto tvrdi da planiraju stvarati još više sponzoriranih postova. Razlog je jednostavan, veliki se broj potrošača – posebno iz generacija Y i Z – oslanja na njihove preporuke. Podaci s NoGre.com govore da čak 88 posto korisnika vjeruje on-line preporukama jednako kao i preporukama bliskih ljudi.
Da je značaj influencera sve veći za brendove, govore i zadnje izmjene Facebook algoritma. Kada je riječ o organskom dosegu na Facebooku, postovi influencera imaju veći doseg od onih s Facebook stranica brendova. No, nije svejedno kojeg influencera odabrati za suradnju. Kako se ta tvrdnja ne bi svela na suhoparno pojašnjenje u stilu rečenice 'nije važno što govori, nego tko govori', potrebno je razjasniti dvije važne stavke. Prva je izbor makro ili mikro influencera, a druga su same karakteristike kreatora sadržaja.