Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako koristiti 12 prodajnih okidača za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti?

Autor: Sponzorirani članak
03. studeni 2014. u 10:37
Podijeli članak —
Mirakul Edukacijski centar

Cilj seminara je primjerom pokazati polazniku praktično korištenje svih faza prodajnog procesa.

Prilagodba prodavača svakom pojedinačnom klijentu/kupcu je neophodna, stoga prodavač mora razumjeti i naučiti raspoznavati koje pregovaračke taktike i stilove može primijeniti u pojedinim prodajnim aktivnostima. Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga uz korištenje adekvatnih prodajnih metoda i alata, uz proaktivan pristup samoj prodaji, omogućit će prodavaču bolju i uspješniju prodaju. Mirakul Edukacijski centar će 14. studenoga održati seminar 'Napredne prodajne vještine', na kojem će se proći prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema, što uključuje i prigovore na cijenu, te ukazati na najčešće pogreške u prodaji. Kroz ‘Prodajni lijevak’ prodavače će se usmjeriti na korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti.
 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Prilagodba prodavača svakom pojedinačnom klijentu/kupcu je neophodna, stoga prodavač mora razumjeti i naučiti raspoznavati koje pregovaračke taktike i stilove može primijeniti u pojedinim prodajnim aktivnostima. Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga uz korištenje adekvatnih prodajnih metoda i alata, uz proaktivan pristup samoj prodaji, omogućit će prodavaču bolju i uspješniju prodaju. Mirakul Edukacijski centar će 14. studenoga održati seminar 'Napredne prodajne vještine', na kojem će se proći prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema, što uključuje i prigovore na cijenu, te ukazati na najčešće pogreške u prodaji. Kroz ‘Prodajni lijevak’ prodavače će se usmjeriti na korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti.
 

Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Sadržaj seminara:

Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
Praktičan primjer prodajnog procesa – role play Najčešće pogreške u prodaji
Case study koji rješavaju polaznici:

  • Prodajne metode i alati
  • Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
  • Otvaranje prodajnog razgovora
  • Prodajni lijevak – korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
  • Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
  • Prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
  • Rješavanje prigovora na cijenu
  • Zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

 
Cilj seminara je primjerom pokazati polazniku praktično korištenje svih faza prodajnog procesa i potom vježbati na praktičnim primjerima, kako bi polaznik povećao broj zaključenih prodaja na osobno zadovoljstvo i zadovoljstvo svoje tvrtke. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu, kao i prodajnim okidačima te njihovoj primjeni u uspješnom zaključivanju prodaje.

Seminar će se održati u Zagrebu, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

Autor: Sponzorirani članak
03. studeni 2014. u 10:37
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close