Jedan od ključnih faktora poslovnog uspjeha, bilo da se radi o malim poduzetnicima, velikim tvrtkama ili javnim ustanovama, jest promišljeno upravljanje financijskim resursima i discipliniran pristup evidenciji financijskih tokova. U najužem smislu, to je domena računovodstvenog odjela, no u vrijeme kada nije lako uočiti prilike za rast i razvoj, a kamoli ih realizirati, od svih se očekuje veća usmjerenost na postizanje financijskih rezultata. Time je nametnuta potreba da svaki zaposlenik razvije solidnu razinu tzv. "financijske pismenosti".
Kako zaposlenik napreduje u karijeri i preuzima sve veće odgovornosti, poznavanje načela računovodstva, budžetiranja i korporativnih financija postaje sve važnije. Bez obzira jesu li odgovorni za nabavu, prodaju ili marketing, dobri menadžeri ne poznaju samo operativnu stranu posla, već razumiju i kako svaka njihova operativna odluka utječe na neto rezultat poduzeća. Pri sklapanju novog ugovora s kupcem ili u pregovorima s dobavljačima, menadžeri koji posjeduju osnovna računovodstveno-financijska znanja, a svoje stavove znaju argumentirati financijskim pokazateljima, imaju bolje izglede za postizanje najpovoljnijih uvjeta.