Na konferenciji Digitalna (R)evolucija u organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca koja je okupila više od 300 sudionika govorilo se o izazovima i prilikama koje tehnološke promjene donose današnjem poslovanju i tvrtkama koje posluju u Hrvatskoj. Glavna poruka sudionika konferencije je da promjene koje su uvjetovane razvojem tehnologija zahvaćaju sve industrije i da se tvrtke koje žele biti i ostati uspješne moraju prilagoditi digitalnom vremenu.
Istraživanje „Digitalni indeks hrvatskog gospodarstva“ koje je konzultantska tvrtka A.T. Kearney tijekom ljeta provela u suradnji s HUP-om u više od 200 hrvatskih poduzeća pokazalo je da više od 70 posto tvrtki ima digitalnu transformaciju na svom dnevnom redu. Oko četvrtine poduzeća digitalnu strategiju ima zacrtanu u samostalnom dokumentu ili kao dio cjelokupne strategije poduzeća. U 82 posto tvrtki koje su sudjelovale u istraživanju, digitalizacija je trenutno odgovornost jednog ili više članova uprave. Za očekivati je da će u naredne tri godine ova brojka rasti na 85 posto.
