2. MeetUP Contact Center Akademije: „Društvene mreže u kontaktnom centru – da ili ne?“

Autor: Sponzorirani članak , 08. svibanj 2014. u 13:46
MeetUP

O ovoj aktualnoj temi će kroz interaktivnu prezentaciju govoriti stručnjaci iz agencije Jasno & Glasno

Nakon velikog odaziva direktora i supervizora kontaktnih centara renomiranih hrvatskih kompanija na prvi MeetUP, Contact Centar Akademija by Radilica organizira drugo ovogodišnje MeetUP druženje.

MeetUP (CCA) će se održati 15. svibnja 2014., u prostoru Laube, na adresi Prilaz Baruna Filipovića 23a, s početkom u 16:00 sati. Vrlo interesantna tema ovog susreta je „Društvene mreže u kontaktnom centru – da ili ne?“

O ovoj aktualnoj temi će kroz interaktivnu prezentaciju govoriti stručnjaci iz agencije Jasno & Glasno, koja se bavi društvenim medijima i content marketingom. Predavači će obrazložiti prednosti i nedostatke koji se pojavljuju u upravljanju društvenim mrežama u kontaktnom centru, agencijama, te odjelima kao što su odnosi s javnošću i marketing. Nakon formalnog dijela prezentacije, kolege iz VIPneta koji su uspješno integrirali upravljanje društvenim mrežama u kontaktni centar, podijelit će svoja iskustva i rado odgovarati na pitanja sudionika u neformalnoj atmosferi uz snack i piće.

I na ovom MeetUP-u sudionike očekuje kutak znanja u kojem mogu saznati novitete u kontakt centar industriji, te kako ih u praksi najbolje primijeniti.

O uspješnoj poduzetničkoj priči Contact Center Akademije i MeetUP-a smo već pisali. Podsjećamo, MeetUP Contact Center Akademije (CCA) strukturirano je poslovno druženje osmišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava svih dosadašnjih i budućih polaznika CCA. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje, a sudionici su direktori, voditelji, supervizori i svi ostali djelatnici kontakt centar i customer care industrije koji prate trendove u struci, te usavršavaju svoja znanja. Atmosfera je opuštena, otvorena i manje formalna, a više klupska. Teme su uvijek atraktivne, a spadaju u domenu operativnog razvoja i vođenja contact center i/ili customer service timova. Svaki susret ima krovnu temu koja se obrađuje putem stručne i interaktivne prezentacije, a naglasak je na praktičnim pitanjima i interakciji sa sudionicima. Predavači koji prezentiraju pojedine teme,  vrhunski su stručnjaci koji svoja znanja i iskustva dijele sa sudionicima, kroz predavanje i neformalno druženje kako bi im pomogli da još bolje i učinkovitije rade svoj posao.

Organizatori se zahvaljuju generalnom sponzoru Sedam IT-u koji je pomogao u realizaciji MeetUP-a, te medijskom pokrovitelju Poslovnom dnevniku.

Više informacija o MeetUP-u i načinu prijave možete pronaći na http://radilica.hr/Usluge/MeetUP-CCA/

New Report

Close