Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zabilježite datum: Večernjakova konferencija ponovno dovodi vodeće marketinške stručnjake u Zagreb

Autor: Poslovni dnevnik
30. kolovoz 2025. u 14:31
Podijeli članak —
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Prošlogodišnje izdanje marketinške konferencije Brands & Trends je okupilo više od 200 stručnjaka iz ovog područja, a na pozornici su se redali vrhunski govornici.

Konferencija Večernjeg lista Brands & Trends nakon izuzetno uspješnog prošlogodišnjeg izdanja i ove godine u Zagrebu okuplja vodeće svjetske stručnjake iz ovog područja. Ovogodišnje okupljanje marketinških i komunikacijskih profesionalaca održat će se 26. studenog u hotelu Zonar. Ono što Brands & Trends čini posebnom konferencijom jest to što donosi i praktične radionice – sadržaje koji se rijetko viđaju na sličnim marketinškim događanjima.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Stoga, sudionike i ove godine očekuju osim standardnih predavanja i paneli, intervjui, case study prezentacije i radionice, uz nastupe globalnih i domaćih stručnjaka koji će podijeliti iskustva iz prakse. Poseban naglasak stavljen je na komunikacijsku učinkovitost i upravljanje brendovima, odnosno na alate i strategije koje je moguće primijeniti u poslovanju. Istraživanja pokazuju da brendovi s dosljednim identitetom ostvaruju čak 23 % veće prihode i 60 % bolje korisničko zadovoljstvo – što je dokaz kako je snažan brend ključ uspjeha. Kroz predavanja vodećih stručnjaka, naučit ćete kako kreirati stabilan i prepoznatljiv brend, kako kreirati učinkovite kampanje, primijeniti inovativne strategije oglašavanja i prilagoditi se potrebama modernih potrošača.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Podsjetimo, na prošlogodišnjem izdanju Zagreb je na dan postao epicentar marketinške scene. Konferencija je okupila više od dvije stotine stručnjaka iz područja marketinga i komunikacijskih znanosti, a pozornicom su se redali vrhunski govornici, među kojima su bili jedna od najutjecajnijih marketinških direktorica i autorica knjiga Ana Andjelić, marketing effectiveness global leader Sorin Patilinet, kreativni direktori i suvlasnici agencija Nikola Žinić i Anselmo Tumpić, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska Maud Meijboom-van Wel, glavna direktorica Coca Cola HBC Adria Dora Strezova-Nikolova, ali i brojni drugi.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

A tko će ove godine stati na pozornicu? Uskoro otkrivamo ime prvog predavača, a radi se o jednom od najutjecajnijih marketinških lidera u Europi, čime službeno počinje odbrojavanje do novog izdanja konferencije. Ulaznice za ovogodišnje izdanje već su u prodaji, a svi zainteresirani mogu iskoristiti posebne blind bird cijene putem Entrija.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Autor: Poslovni dnevnik
30. kolovoz 2025. u 14:31
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close