Program je otvoren radionicom prodajnog umrežavanja na kojoj su se kroz zabavni kviz sudionici imali prilike upoznati i razmijeniti znanja i iskustva, što je pridonijelo opuštenoj atmosferi u dvorani. Prvo predavanje održao je Davor Bilman koji je na temelju svog skenera osobnosti govorio o tome kako odabrati pravog predavača, a na njega su se nadovezali Vedran Sorić i Igor Belošić raspravljajući o tome jesu li u prodaji bolji muškarci ili žene. Unatoč silnim grafovima, zaključili su da pravog odgovora na to pitanje nema i da je jedina stvar koja razlikuje dobrog od lošeg prodavača upravo strast koju osoba ima prema prodaji. Keynote speaker Gavin Ingham sudionicima je objasnio kako vježbajući mentalnu izdržljivost mogu postati “desetka” i tako uložiti u osobni i profesionalni rast. Komunikacijska stručnjakinja Ana Šimunović iz komunikološke i semiotičke perspektive govorila je o snazi priče u prodaji i na primjeru reklama koje ponajprije prodaju vrijednosti i ideale, a tek onda proizvod, potvrdila svoju temu. Njena regionalna kolegica Verica Mijović na slikovit način govorila je o motivaciji zaključivši kako za bilo što čime se bavimo nisu ključne naše sposobnosti, već unutarnja energija koja nas pokreće. Dragan Vojvodić, trener Sandler metodologije, govorio je o razlozima zbog kojih bi se tradicionalni načini prodaje trebali napustiti ili barem modernizirati, a na njega se tematski nadovezao gost predavač iz Velike Britanije, Daniel Disney. Koristeći svoje znanje o društvenim mrežama, ponajviše o LinkedInu, govorio je o tzv. social sellingu koji je i dalje nedovoljno prepoznat u regiji i svijetu, a budućnost je prodaje.
Summit je privela kraju fantastična Iva Bele koja nas je uvela u svijet prodajnog brend-iranja, odnosno pokazala kako postati jedinstven i prepoznatljiv u očima svojih klijenata. Između ostalog, prenijela nam je i pojasnila riječi Jeffa Bezosa, „vaš brend je ono što ljudi govore o vama dok niste u prostoriji“