Aktualni trendovi u konzumaciji medija, poslovi budućnosti, medijski i digitalni alati koji kampanjama i reklamama daju dodanu vrijednosti te privlačenje pozornosti ciljane publike teme su o kojima smo razgovarali s Ivanom Brozovićem, voditeljem online tima u kreativnoj medijskoj agenciji Universal McCann Zagreb.
Koji su to aktualni trendovi o kojima se priča i traže li dodatnu edukaciju?
U zadnjih nekoliko godina vidimo velike promjene u konzumaciji medija kod ciljnih skupina i to nas profesionalce definitivno tjera na dodatne edukacije. Posebno se to odnosi na mlađe generacije konzumenata medijskog sadržaja kao što su milenijalci i generacija Z (rođeni od sredine 90-tih). Mlađe generacije sve manje konzumiraju linearnu televiziju i puno više vremena provode na internetu. Prema IPSOS-u, čak i kada gledaju televiziju za vrijeme reklamnog bloka, čak 82% pripadnika generacije Z odlazi surfati. S dolaskom nelinearnih video platformi kao što su Netflix ili Disney+, te samom činjenicom oko smanjenog vremena pažnje kod mlađih generacija, dugoročno ćemo vidjeti sve više medijskih budžeta na internetu. No i ti budžeti će trebati biti pametno raspoređeni, a poruke će morati biti prilagođene kako bi uhvatile pozornost konzumenta. Uz to, razvoj tehnologije nam omogućava puno efikasniji pristup kampanjama kroz programmatic, pa nas uskoro čeka vrijeme u kojem će se i online i offline kampanje umjesto tradicionalnim putem voditi kroz softverska rješenja.