Miris je jedan od najmoćnijih osjeta, kojeg često nismo ni svjesni. Čovjek ima oko deset milijuna nazalnih stanica, zbog čega mirisi uvelike utječu na osobu. Miris nas može podsjetiti na određenu osobu, događaje i slične uspomene, a znanstveno je potvrđeno kako on ima veliku ulogu u fizičkoj privlačnosti između osoba. Danas razlikujemo više vrsta mirisa. Parfem predstavlja najkoncentriraniji oblik mirisa koji sadrži 22% esencijalnih ulja te je u skladu s time i njegova cijena najviša. Eau de Parfem sadrži manju količinu esencijalnih ulja, uglavnom između 15% i 22%, a cjenovno je jeftiniji od parfema. Eau de Toilette je blaga verzija parfema, sa samo 8 do 15 posto esencijalnih ulja, dok Eau de Cologne sadrži samo četiri posto mirisnih ulja i pogodan je za nanošenje na veće površine tijela.
Parfemi se, baš kao i ljudi, dijele po skupinama, karakternim crtama koje su za njih specifične. Glavne skupine parfema su aromatični, chypre, citrusni, cvjetni, drveni, kožni, orijentalni, a svaka skupina odgovara određenom tipu karaktera osobe koja ga nanosi. Prije nego krenete u kupovinu novog mirisa, prvo razmislite što točno želite. Jeste li trenutno raspoloženi za jače mirise ili one blaže?