Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Od McDonald’sa do Googlea: Marketinški guru Tom Roach stiže na Večernjakovu konferenciju

Autor: Poslovni dnevnik
05. rujan 2025. u 14:36
Podijeli članak —

Kroz globalne primjere objasnit će: zašto je dosljednost ključna za prepoznatljivost, kako frekvencija poruka stvara učinak u digitalno razlomljenom svijetu te zašto je prilagodba platformama nužna ako želimo da kampanja ne samo privuče pažnju, nego i ostvari mjerljive poslovne rezultate.

Kako ostati dosljedan brend dok se publika rasipa na desetke platformi, algoritmi svake godine mijenjaju pravila igre, a sadržaj se proizvodi brže nego ikad? Upravo o toj dilemi – kako spojiti prepoznatljivost i kreativnost s potrebom za stalnom prilagodbom – govorit će Tom Roach, jedan od najpoznatijih svjetskih marketinških stratega, na ovogodišnjoj konferenciji Brands&Trends.

Konferencija se održava 26. studenoga u zagrebačkom hotelu Zonar, u organizaciji Večernjeg lista, a i ove godine okupit će vodeće domaće i svjetske stručnjake iz područja marketinga i komunikacija. Riječ je o konferenciji koja donosi predavanja, panele, intervjue, ali i case study prezentacije te praktične radionice, sadržaje koji su rijetkost čak i na globalnim konferencijama.

Roach je više od dva desetljeća proveo u nekim od najuspješnijih agencija na svijetu – AMV BBDO, Leo Burnett, BBH i adam&eveDDB – gdje je sudjelovao u stvaranju kampanja koje su se pretvorile u globalne primjere učinkovitosti. Na njegovom portfelju su brendovi poput McDonald’sa, John Lewisa, Barclays banke i BBC-a, a upravo je zahvaljujući tim projektima postao višestruki dobitnik nagrada IPA Effectiveness Awards i Cannes Lions Effectiveness. Danas, kao VP of Brand Strategy u globalnoj kompaniji Jellyfish, razvija napredne marketinške strategije za vodeće svjetske brendove, uključujući Google i Uber. Osim što kreira i vodi strategije, Roach svojim istraživanjima i kolumnama u Marketing Weeku pomiče granice razumijevanja marketinške učinkovitosti. Njegovi tekstovi postali su nezaobilazno štivo za sve koji se žele kretati u korak s trendovima, a istovremeno razumjeti fundamentalne principe gradnje brenda.

Na konferenciji u Zagrebu predstavit će predavanje “Brand Building in the Age of Fragmentation“, u kojem će pokazati kako se mnoštvo kratkih, prolaznih trenutaka pažnje može pretvoriti u dugoročnu snagu brenda. Kroz globalne primjere objasnit će: zašto je dosljednost ključna za prepoznatljivost, kako frekvencija poruka stvara učinak u digitalno razlomljenom svijetu te zašto je prilagodba platformama nužna ako želimo da kampanja ne samo privuče pažnju, nego i ostvari mjerljive poslovne rezultate.

Roachova predavanja u Cannesu, na SXSW-u i Google Thinku redovito su među najposjećenijima, a njegov angažman u žirijima, uključujući i predsjedavanje na APG Creative Strategy Awards, potvrđuje da se radi o stručnjaku čije se mišljenje u industriji itekako sluša. Zato 26. studenoga rezervirajte datum i ne propustite priliku čuti uživo marketinškog stratega čije su ideje oblikovale cijele generacije kampanja, svoje karte potražite na platformi Entrio.

Autor: Poslovni dnevnik
05. rujan 2025. u 14:36
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close