Što je zajedničko Steveu Jobsu, Marku Zuckerbergu i Alexu Partridgeu? Sva trojica napustili su fakultete. No sva trojica također su postigli nevjerojatne uspjehe i utrli put novim generacijama, svaki od njih u svom digitalnom okruženju. Alex Partridge, osnivač nekih među prvima viralnim Facebook stranicama, jedan je od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne. Upravo on pridružit će se zadivljujućem postavu Dana komunikacija, koji će se i ove godine od 11. do 14. travnja održati u Rovinju.
Dosegnuvši više od milijarde ljudi diljem svijeta, priča o UNILAD-u i LADbibleu naoko je jednostavna – riječ je o svima dobro poznatim digitalnim fenomenima koji pokrivaju širok raspon vrućih tema pop-kulture uz slavne goste poput Keanua Reevesa i Toma Hollanda. Iako su specijalnost platformi viralni videi i memovi, Partridgeovi UNILAD i LADbible često su bili među pokretačima društvenih inicijativa i kampanja podizanja svijesti o važnim temama zajednice, pokazujući istinsku moć koja može proizaći iz potencijala društvenih mreža.

