Prema Gallupovu istraživanju stanja na globalnom tržištu rada u 155 zemalja, samo 15 posto zaposlenika jedne prosječne tvrtke u svijetu, okarakterizirano je kao motivirano na svom radnom mjestu, dok ta brojka ide i do 70 posto u globalno najuspješnijim tvrtkama. Gallup procjenjuje kako neangažirani zaposlenici koštaju američko gospodarstvo između 450 i 550 milijardi dolara godišnje u smislu gubitka produktivnosti iz čega proizlazi da demotivirani zaposlenik nije potaknut da radi najbolje što može i ne doprinosi razvoju.
Motivacija je ovdje, dakle, ključ svega kako bi se poslovanje kontinuirano odvijalo. Pritom je važno imati na umu da sve osobe uključene u taj proces, dobiju zasluženu pohvalu za dobro obavljen posao. Baš kao što i primjerice kuhar ulaže napor za pripremom ukusnog jela, kasnije i prezentacijom, kako bi tanjur hrane koji na kraju stigne na stol, dobije pohvale zbog izgleda i okusa. Ranije, iza kuhinjskih vrata odvija se čišćenje, sjeckanje, kuhanje, začinjavanje, testiranje, kušanje i, tek na kraju, postavljanje i maštovita prezentacija na tanjuru. Tek nakon što su svi zadaci obavljeni, konobar dolazi i predstavlja obrok u punom sjaju. Dodatna vrijednost je pohvala, te preporuka, što je kuharu velika motivacija i izazov za buduće ideje i nove kreativnije poduhvate.