Umjetna inteligencija kao dodatni član vašeg marketinškog i prodajnog tima

Autor: Promo , 30. siječanj 2023. u 13:48
Foto: Frodx

Cilj svake tvrtke trebao bi biti ponuditi pravu ponudu pravoj osobi putem njezinog omiljenog kanala u za to najprikladnijem trenutku.

U svijetu digitalnih tehnologija umjetna inteligencija (AI) je apsolutni hit. Posebno oduševljenje i interes u zadnje vrijeme izaziva Chat GPT, trenutno najaktualniji Chatbot, koji izaziva znatiželju:  sposoban je za pravi razgovor, prati kontekst razgovora, oblikuje nove odgovore. Zanimljivo je da je u samo pet dana od lansiranja dosegnuo milijun korisnika, što predstavlja rekord među aplikacijama i rješenjima.

No, Chat GPT samo je jedan od načina primjene AI. AI može biti izvrsna podrška u poslovanju, počevši od poboljšanja prodaje i marketinških aktivnosti, unaprjeđenja odnosa s kupcima i ukupnih poslovnih performansi.

Uz pomoć Omnichannel customer engagement platformi, poput SAP Emarsys, možete personalizirati korisničko iskustvo na potpuno novoj razini. “Današnja marketinška tehnologija zajedno s AI algoritmima omogućava nam da prepoznamo i predviđamo kontekst svakog pojedinca u stvarnom vremenu, prepoznamo obrasce njegova ponašanja i da s njim komuniciramo u skladu s njegovim očekivanjima. Ako dvije osobe upišu istu riječ u Google tražilicu, Google će im vrlo vjerojatno dati različite odgovore jer je prepoznao interese te osobe, zna koliko ta osoba zna o toj temi i predviđa koji sadržaj bi za njega bio najrelevantniji. Na taj način umjetna inteligencija pomaže u pružanju boljeg, personaliziranog korisničkog iskustva”, istaknuo je Dejan Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska.

Tehnologija kao alat za unaprjeđenje korisničkog iskustva

Cilj svake tvrtke trebao bi biti ponuditi pravu ponudu pravoj osobi putem njezinog omiljenog kanala u za to najprikladnijem trenutku. Kako biste to postigli, morate “poznavati” navike i interese pojedinačne osobe u digitalnom svijetu, a tehnologija vam u tome može biti od velike pomoći.  U tvrtci FrodX rješenja se razvijaju na SAP Emarsys Customer Engagement platformi, koja ima i proširenje za upravljanje vjernošću kupaca. “Nakon što dobijemo pristup svim podacima o kupcu, tehnologija strojnog učenja identificira određene obrasce svakog pojedinca,  uvezuje ih s transakcijskim podacima i informacijama o interakcijama te ih spaja u jedinstveni profil vašeg kupca. Tek na osnovi svih tih podataka, koji se prikupljaju u realnom vremenu, možete personalizirati doživljaj pojedinačnog kupca u svakoj fazi kupovnih putovanja sa sadržajem koji je za njih relevantan i na komunikacijskom kanalu na kojem se najčešće vole odazivati. Ako tvrtke žele ostvariti rast poslovanja u B2C industriji, trebaju se staviti u poziciju kupaca. Naši napori i fokus u svim projektima uvijek se temelje na sljedećem: personalizirano iskustvo poboljšava doživljaj kupovine. Dobar doživljaj povećava vjernost kupaca brendu. Vjerni kupci kupuju više i češće se vraćaju”, objašnjava Blatnik.

Navodi i rezultate: četvrtina korisnika platforme bilježi prosječno godišnje povećanje prodaje od 44%,  povećanje konverzija i narudžbi u iznosu od 42%,  povećanje učestalosti kupnje od 12% i čak 72% više kampanja aktiviranih umjetnom inteligencijom.

“Tehnologiju koristimo kako bismo vam pomogli da se bolje odnosite prema svojim kupcima i pružite im bolje korisničko iskustvo, čime će vjernost korisnika vaše tvrtke ili brenda također biti mnogo veća. S tehnologijom na određeni način dovodimo novog kolegu u vašu tvrtku, što uvelike pojednostavljuje pripremu i vođenje personaliziranih omnichannel kampanja “, kaže Dejan Blatnik.

Kako i vi možete unaprijediti svoje poslovanje uz učinkovitu primjenu AI saznajte na besplatnom webinaru Umjetna inteligencija – od marketinga i iskustva klijenta do učinkovitog programa vjernosti koji će se održati u utorak, 31. siječnja 2023. od 9,00 do 11,00 sati.

Webinar je podijeljen u dva dijela: “Što može umjetna inteligencija učiniti za vaš marketing i vaše klijente? ” i  “Kako pokrenuti program vjernosti? “, kroz koje će vas voditi Dejan Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska i Luka Kapović, Martech specijalist tvrtke FrodX Hrvatska.

“Sudionici webinara saznat će koji su ključni čimbenici za povećanje rasta poslovanja te vidjeti primjere upotrebe AI te SAP Emarsys Customer Engagement platforme”, istaknuo je Blatnik.

Više informacija o webinaru, te link na prijavu potražite na: https://frodx.com/hr/dogadjaji/umjetna-inteligencija?hsLang=hr

 

New Report

Close