Tvrtka LAMA dvodnevnom konferencijom obilježila 30 godina uspješnog rada i poslovanja

Autor: Promo , 28. travanj 2023. u 13:38
Foto: LAMA

Održana konferencija LAMADays 2023.

25. i 26. travnja u Hotelu Radisson Blu u Splitu tvrtka LAMA svečano je obilježila 30. godišnjicu uspješnog rada i poslovanja. Uredi u Splitu i Zagrebu, više od 30 visoko motiviranih zaposlenika i brojni zadovoljni korisnici dokazuju kako je LAMA tvrtka budućnosti.

Proslavi ove renomirane ICT tvrtke prvog su se dana pridružili brojni partneri, poslovni suradnici te članovi hrvatske akademske, gospodarske i političke scene. Sljedećeg je dana slijedio niz stručnih partnerskih predavanja i radionica.

Gospodin Denis Fusek, LAMA CTO, otvorio je ovu veliku proslavu riječima:

“Ovo naše LAMA putovanje nije uvijek bilo pravocrtno ili jednostavno, no iza nas stoji 30 godina postojanog uspješnog poslovanja i, što je najvažnije, povjerenje korisnika. Nastavljamo sa svim dosadašnjim ICT uslugama sistem integracije i razvoja aplikativnih rješenja, a budućnost vidimo u radu i razvoju cloud složenih serverskih rješenja te Blockchain rješenja za verifikaciju i autentifikaciju dokumenata. Intenzivno usavršavamo i naš LaFMS, set proizvoda i usluga koji služe za upravljanje dokumentima i procesima, odnosno za digitalno upravljanje uredskim poslovanjem, usklađenim s Uredbom o uredskom poslovanju. Planovi su nam svakako ambiciozni i dugoročni, ali prvenstveno: LAMA ostaje vaš pouzdani IT partner – jedan partner za sva IT rješenja za barem sljedećih 30 godina”.

Tvrtka LAMA se već desetak godina uvjerljivo ubraja u TOP100 hrvatskih IT kompanija po prihodima, a ujedno je i jedan od vodećih Solution providera u Dalmaciji, ali i Hrvatskoj.

LAMA je partner renomiranih Brendova, poput Cisco, Microsoft, Lenovo, Dell, HPE, Datalab, VMware, IBM, Veeam, Fortinet, čije proizvode i usluge integriramo u cjelovita rješenja sukladno potrebama korisnika. To uključuje analizu potreba, projektiranje, isporuku, konfiguraciju, implementaciju, edukaciju, programiranje te podršku I održavanje svih elemenata sustava.

New Report

Close