TEDi, vodeći europski diskonter neprehrambene robe s više od 3.600 poslovnica u 15 europskih zemalja, otvorio je u četvrtak, 4. rujna 2025., svoju 100. poslovnicu u Hrvatskoj, u Splitu. Istovremeno su s radom započele još dvije TEDi trgovine, u Puli i Zagrebu. Time se TEDi približio svom srednjoročnom cilju od 5.000 poslovnica u Europi. Dugoročno gledano, maloprodajna tvrtka vidi potencijal za 10.000 trgovina u Europi.
Petar Burazin, CEO TEDi-ja, istaknuo je:
„Čak tri otvorene poslovnice u jednom danu snažan su signal za budućnost TEDi-ja. Posebno poslovnica u Splitu s našim novim konceptom trgovine predstavlja prekretnicu naše ekspanzijske strategije i naglašava inovativnu snagu TEDi-ja. Uvjereni smo da smo stvorili iznimno pozitivno iskustvo kupovine koje će oduševiti naše kupce i TEDi još snažnije pozicionirati kao moderni diskonter neprehrambene robe.“

„Današnji dan jasno pokazuje veliku popularnost i uspjehe TEDi-ja u Hrvatskoj“, dodao je Iztok Gerlič, direktor TEDi Hrvatska. „U samo osam godina izgradili smo mrežu od 100 lokacija, otvorili više od 700 radnih mjesta i želimo otvoriti još više poslovnica, te zaposliti još više ljudi. Oduševljenje koje smo doživjeli u Splitu, Puli i Zagrebu potvrđuje i motivira nas da dodatno proširimo našu prisutnost u Hrvatskoj.“
Strateška ekspanzija: TEDi Hrvatska nastavlja rast
TEDi Hrvatska će dosljedno nastaviti s ekspanzijom. Cilj je otvoriti još 30 novih lokacija u Hrvatskoj, prvenstveno u gradskim središtima i stambenim četvrtima. Optimalne prodajne površine od 600 do 1.200 četvornih metara u frekventnim lokacijama poput trgovačkih centara ili gradskih centara posebno su zanimljive za ovog snažno rastućeg diskontera neprehrambene robe. Vlasnici svoje prostore mogu ponuditi na: expansion.hr@tedi.com .

Novi TEDi koncept trgovina oduševio
S otvaranjem poslovnice u Splitu uveden je i novi TEDi koncept trgovina u Hrvatskoj, koji donosi potpuno obnovljen vizualni identitet. Moderan dizajn i privlačne boje stvaraju pozitivnu atmosferu i pozivaju na opušteno razgledavanje. Nova paleta boja, ikone, prepoznatljivi TEDi medvjedić sa svojim duhovitim porukama i žute sunčeve zrake odmah upadaju u oči kupcima. Na oko 750 četvornih metara prodajnog prostora kupci zahvaljujući poboljšanoj prezentaciji robe i jasnoj signalizaciji brzo i jednostavno pronalaze ono što traže. Ovaj napredni koncept trgovina planirano će se do 2026. godine uvesti u sve TEDi poslovnice diljem Europe.

Uspješno otvorenje u Splitu: Velik odaziv i oduševljenje
Otvorenje TEDi poslovnice u Splitu privuklo je već od ranog jutra velik broj ljudi. Velika posjećenost i oduševljenje kupaca, osobito zbog atraktivnih promotivnih ponuda povodom otvorenja, pokazali su visoku prihvaćenost TEDi-ja u regiji. TEDi u svim poslovnicama nudi širok izbor od 16.000 artikala dobre kvalitete po povoljnim cijenama, među kojima je trajno dostupno 5.000 artikala po 1 euro i jeftinije. Od party i poklon artikala preko kućanskih i školskih potrepština do pribora za hobi i dekoraciju – TEDi je ‘pun ideja’.