Poslovna 2021.
Sara Del Fabbro, glavna direktorica IKEA Jugoistočna Europa

Obzirno, ali s optimizmom u još zeleniju 2021.

Uvodimo i novi program pomoći zaposlenicima koji se susreću s posljedicama korona pandemije, između ostaloga i obiteljskog nasilja, koje se krizom pojačalo.

Poslovni.hr
29. studeni 2020. u 22:01
Foto: PD

Vjerujemo da ne postoji pojedinac, tvrtka, zajednica koja nije osjetila i ne osjeća posljedice ove krize. No, kao i svaka u ljudskoj prošlosti, kriza uvijek ima dva lica – ona je i doba u kojem tražimo nove modele kako bismo nastavili sa svojim životima.

U temelju poslovanja tvrtke Ikea oduvijek je bilo što pozitivnije djelovanje na ljude i planet. Godinu smo započeli uklanjanjem jednokratne plastike iz asortimana, a potom smo se na razini Europske unije pridružili kampanji zelenog oporavka od krize uzrokovane pandemijom. No, ne stajemo samo na riječima. To pokazujemo i najnovijom akcijom u Hrvatskoj nazvanoj Green Friday – svima koji posjeduju Ikea namještaj omogućili smo, ako ga više ne žele ili im ne treba, da ga vrate i u našoj robnoj kući za njega dobiju primjerenu kompenzaciju kako bismo doprinijeli smanjenju količina proizvedenog otpada.

U asortimanu nudimo više od 500 proizvoda koji doprinose smanjenju potrošnje energije, vode, otpada ili zdravijem životu: od slavina koje smanjuju potrošnju vode, preko štedljive LED rasvjete do ekološki prihvatljivih rješenja kakve su naše nove biljne okruglice i zavjese koje u kontaktu sa svjetlošću djeluju kao prirodni pročišćivači zraka u interijerima. Ublažavanje klimatskih promjena i doprinos očuvanju okoliša bit će u našem fokusu i u sljedećem razdoblju.

Uveli smo značajne promjene u poslovanju slijedom drastičnog jačanja online prodaje, što nam je pomoglo da i tijekom lockdowna i potresa održimo poslovanje i jamčimo zaposlenima 100% iznosa plaća. Uvodimo i novi program pomoći zaposlenicima koji se susreću s posljedicama korona pandemije, između ostaloga i obiteljskog nasilja, koje se krizom pojačalo. Protiv ovog društvenog problema snažno ustajemo i regionalnom kampanjom “Siguran dom je bolji dom”. Uz nove dostavne centre, nastojat ćemo i tijekom sljedeće godine doći što bliže kupcima te im omogućiti uživanje u Ikea rješenjima. Pritom ćemo ostati jednako intrigantni a – nećemo stati na suradnjama kakve su bile ovogodišnje s tvrtkom Lego ili s Benom Gorhamom.

“Novo normalno” svima nam je promijenilo živote, pa je i utjecaj na svakodnevno poslovanje izuzetno velik. No cilj nam je ostati odgovornima.

Zdravlje zaposlenih i kupaca ostaje apsolutni prioritet tvrtke Ikea i time ćemo se voditi i u narednom razdoblju. Strogo se pridržavamo epidemioloških mjera i smatramo svojom dužnošću učiniti sve što možemo kako bismo zaštitili zaposlene i kupce.

New Report

Close