Novo poglavlje u prodaji autodijelova – malim koracima provodimo veliku transformaciju

Autor: Promo , 04. svibanj 2021. u 11:29
Foto: PR

Željana Jurišić, voditeljica ljudskih resursa u Tokiću, otkriva kako je tradicionalna tvrtka koja se naizgled bavi samo prodajom auto dijelova postala jedan od poželjnijih poslodavaca

Prva asocijacija na Tokić većini je prodaja auto dijelova, no posljednjih godina postali ste poželjan poslodavac i izvan tih okvira?
Svaka organizacija može napredovati i ostvariti stabilan uspjeh ako je prisutna prava inspiracija i vjera u cilj. To potvrđuju i naše vrijednosti koje su zaposlenici sami prepoznali kao istinske temeljne vrijednosti firme.
Na takvim temeljima Tokić je „business“ s autodijelovima, uz provođenje procesa digitalne transformacije uspio podići na jednu sasvim novu razinu, kako prodajno tako i logistički. Zbog toga su potrebe za stručnjacima različitih profila nadišle dosadašnje okvire. Danas, kako bismo uspješno upravljali s preko 950 zaposlenih, s više od 140 poslovnica u Hrvatskoj i Sloveniji, pa i preko 300.000 dijelova i izvozili u preko 13 zemalja, potrebno je osigurati daleko kompleksniju podršku za uspješan daljnji razvoj. Dio radnih mjesta koja su danas prisutna u autoindustriji i prodaji, prije desetak godina nisu niti postojala ili su bila rezervirana za neke druge djelatnosti.
Puno ulažemo u istraživanje i razvoj, gdje su želja i znanje za trajnim usavršavanjem presudni za dobre rezultate. Okruženi smo i zapošljavamo ljude koji zaista vjeruju u ono što rade i s ponosom gledaju rezultate svog znanja i truda. Posljednjih godina bilježimo velik interes za posao od stručnjaka koji su svoju karijeru započeli u inozemstvu u vrhunskim kompanijama. Upravo oni nam se javljaju sa željom da svoje karijere nastave baš u Tokiću.
Imamo i primjere kandidata koji nakon selekcijskih razgovora, bez obzira na poziciju na koju su se prijavili, izraze želju za dolaskom i radom u Tokić jer „Ovdje se nešto dobro osjeti u zraku!“ To smatramo najvećim pohvalama.

Poslodavci se često žale na poteškoće u pronalasku kvalitetnih kadrova. Kako Tokić doskače tome?
U svemu što radimo trudimo se biti drukčiji i inovativni. Naša strategija je zadržavanje zaposlenika i onda kada vremena ne izgledaju obećavajuće, kao i male fluktuacije, ali i privlačenja najboljih kadrova, što je zaista potvrda kako dobro radimo to što radimo.
U zaposlenike od samog dolaska ulažemo kroz edukacije, vodeći se Kaizen metodom rada, koja ističe kako je svakog dana potrebno napredovati kako bi se došlo do izvrsnosti. I upravo tako, svakodnevno, malim koracima radimo velike promjene na bolje.

Kakav profil ljudi će Tokić tražiti u budućnosti? Što biste savjetovali mladima koji traže posao?
Prevladava asocijacija kako je Tokić firma koja se bavi isključivo prodajom auto dijelova, i to u malim poslovnicama, te kako je kod nas najvažnije poznavanje automobilske tematike, ali sve iznenadi činjenica koliko je širok spektar naših potreba, resursa i djelatnosti.
Puno smo uložili u znanja i poboljšanje infrastrukture, osvijestili sve prednosti modernog doba, a potom izašli i na međunarodno tržište. Uz našu korporativnu kulturu i strategiju te viziju osnivača i tridesetogodišnju tradiciju nekadašnje male obiteljske firme, otvara se posve novo poglavlje koje nas vodi u budućnost. Bavimo se uistinu zabavnim i dobrim projektima, i često se i sami znamo našaliti kako smo „ili ludi ili jako hrabri“. To je ono što nas razlikuje od drugih i što nam otvara put ka uspjehu. U ostvarenju zamišljenih ciljeva svakako je ključna i vjera u ono što radimo. Svakodnevno izlazimo iz svoje zone komfora i mladim ljudima dajemo puno prilika za razvoj, a bitno je da i ti mladi prepoznaju priliku, iskoriste ju i ulože u svoju karijeru, vjerujući u svoj uspjeh i uspjeh organizacije kojoj su dali svoje povjerenje.

organizator
pod pokroviteljstvom
glavni partner
partneri

New Report

Close