Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
promo

Međunarodna studija potvrđuje visoku kvalitetu usluge u Gebrüder Weissu

Gebrüder Weiss također pokazuje snažne rezultate u područjima digitalizacije i upravljanja lancem opskrbe.

Autor: Promo
20. studeni 2025. u 22:00

Koliko su kupci zadovoljni uslugama Gebrüder Weissa – bilo je ključno pitanje u globalnoj anketi o zadovoljstvu kupaca provedenoj među više od 1.500 kupaca u Europi, Aziji i Sjedinjenim Državama. Rezultati su vrlo pozitivni i potvrđuju snažnu kvalitetu usluge tvrtke, što je u skladu s rezultatima ankete iz 2022. godine. Na šestobodovnoj ljestvici od 1 (vrlo zadovoljan) do 6 (uopće nisam zadovoljan), Gebrüder Weiss je ostvario ukupnu ocjenu zadovoljstva od 1,87, blago poboljšavajući prethodnu ocjenu (2022: 1,88). Ukupno je 84 posto ispitanika ocijenilo tvrtku s najvišim ocjenama 1 (vrlo zadovoljan) ili 2 (zadovoljan). Gebrüder Weiss dobio je posebno snažne povratne informacije za personaliziranu korisničku podršku, pri čemu je tim za prodajnu podršku ostvario najvišu ocjenu od 1,64. Rezultati u logistici skladišta također su impresionirali kupce, koji su pohvalili brzu i besprijekornu provedbu projekata tvrtke (prosječna ocjena: 1,61) i ocijenili Gebrüder Weiss kao vrlo inovativan (prosječna ocjena: 1,91). Stopa preporuka bila je proporcionalno visoka: gotovo 97 posto kupaca reklo je da bi preporučilo Gebrüder Weiss, a više od tri četvrtine (77,6 posto) to je već učinilo. U usporedbi s industrijom, tvrtka ostaje vrlo konkurentna: 31 posto ispitanika ocijenilo je Gebrüder Weiss boljim od konkurenata, a oko 63 posto ga je ocijenilo ravnopravnim.

Foto: Gebrüder Weiss/Hartmann

Fokus na digitalizaciju i upravljanje lancem opskrbe

Gebrüder Weiss također pokazuje snažne rezultate u područjima digitalizacije i upravljanja lancem opskrbe. Gotovo polovica svih ispitanika koristi digitalnu korisničku platformu tvrtke myGW, pri čemu je u Njemačkoj korištenje doseglo 79 posto. Najčešće korištene značajke uključuju komunikacijske alate i upravljanje ponudama, iako su klijenti također prepoznali dodatni potencijal za poboljšanje u tim područjima. Kada je riječ o rješavanju poremećaja u opskrbnim lancima, ispitanici su posebno cijenili pravovremenu komunikaciju Gebrüder Weissa, uz želju za još proaktivnijim prijedlozima rješenja.

31 posto

ispitanika ocijenilo je Gebrüder Weiss boljim od konkurenata

“Ova studija pruža vrijedne uvide u očekivanja naših klijenata. Jasno vidimo potrebu za daljnjim širenjem digitalizacije naših servisnih procesa i daljnjim unapređenjem korisničke podrške kroz inteligentno upravljanje lancem opskrbe. Podaci u stvarnom vremenu, kontinuirana analiza i prilagođeno savjetovanje ključni su za postizanje našeg zajedničkog cilja – transparentnih, učinkovitih i otpornih lanaca opskrbe,” rekao je Peter Schafleitner, član Upravnog odbora Gebrüder Weissa. Dodao je da zadovoljstvo kupaca nije jednokratni rezultat, već kontinuirani razvojni proces koji tvrtka kontinuirano pokreće.

Foto: Gebrüder Weiss/Serra

O studiji

Istraživanje zadovoljstva kupaca proveo je dicall – Weiss Logistik Systeme GmbH, podružnica Gebrüder Weissa, između lipnja i kolovoza 2025. Ukupno je 1.541 korisnik iz 26 zemalja sudjelovao putem telefonskih i online intervjua.

Foto: Gebrüder Weiss

Ljestvica ocjenjivanja je obrnuta od sustava ocjenjivanja koji se uobičajeno koristi u našoj zemlji. U studiji 1 znači “vrlo zadovoljan”, a 6 znači “uopće nisam zadovoljan”

Autor: Promo
20. studeni 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close