LeverUP stekao status Salesforce MC Personalization Accredited Partner

Autor: PD VL native tim , 27. lipanj 2022. u 07:02
Foto: Darko Mareš

Zagrebačka tvrtka LeverUP Consulting je jedini akreditirani Marketing Cloud Personalization Partner u Hrvatskoj te tako u našu regiju dovodi vrhunsku ekspertizu marketinške automatizacije

Tvrtka LeverUP Consulting je proširila svoj portfelj usluga u Salesforce eko sustavu stjecanjem statusa Marketing Cloud (MC) Personalization (bivši Interaction Studio) Accredited Partner. LeverUP je na taj način postao jedan od rijetkih službeno akreditiranih Salesforce partnera u Europi koji vode implementacije rješenja MC Personalization te tako pomažu tvrtkama u dodatnom unapređivanju svojih marketinških aktivnosti.

Novo priznanje rezultat je stručnosti i vještina SFMC (Salesforce Marketing Cloud) implementacijskog tima tvrtke LeverUP koji radi iz Hrvatske za klijente diljem svijeta.

Foto: Daria Nemčonok, direktorica i Salesforce arhitektica u tvrtki LeverUP/ Darko Mareš

“Uz naše bogato iskustvo s platformom Salesforce Marketing Cloud i našim statusom certificiranog partnera za MC Personalization promijenit ćemo shvaćanje marketinških procesa. Personalizacija u stvarnom vremenu u razmjeru koju u Salesforce ekosustavu omogućava platforma MC Personalization pomoći će nam podići vaše poslovanje na višu razinu”, izjavila je tim povodom Daria Nemčonok, direktorica i Salesforce arhitektica u tvrtki LeverUP.

Moćan AI alat

MC Personalization, ranije Interaction Studio, moćan je alat koji pomaže poboljšati i personalizirati korisničko iskustvo kupaca kroz brojne komunikacijske kanale. Njime možete identificirati specifične afinitete kupaca i obrasce ponašanja iz skupa poznatih i nepoznatih pojedinaca, izgraditi i održavati jedinstvene korisničke profile, nadzirati njihovu aktivnost kroz različite komunikacijske kanale, bilježiti važne podatke o korisnicima i dizajnirati uistinu personalizirane kampanje ‘1-na-1’ koje potiču angažman kupaca.

Algoritmi vođeni umjetnom inteligencijom pomažu automatski segmentirati kupce, preporučiti im idealne proizvode, predložiti sljedeće najbolje akcije i poboljšati njihovo iskustvo tijekom cijelog procesa kupnje.

Foto: Nika Belamarić, voditeljica Salesforce projekata u tvrtki LeverUP / Darko Mareš

“MC Personalization je platforma za korisničko iskustvo sljedeće generacije koja ne samo da prikuplja i analizira podatke, već i djeluje u stvarnom vremenu. Uz službeno Salesforceovo priznanje našega znanja i stručnosti, sada sam sigurnija u pojedinačnom savjetovanju naših klijenata o komunikacijskoj strategiji za upravljanje implementacijom i realizaciju temeljito personaliziranih kampanja”, izjavila je Nika Belamarić, voditeljica Salesforce projekata u tvrtki LeverUP.

Uvid u aktivnosti kupca

  • Robne marke koje koriste ovo moćno rješenje mogu implementirati personalizirani sadržaj na web stranicama i isporučiti personaliziranu e-poštu, push obavijesti, poruke u aplikacijama te ugrađena iskustva u pravo vrijeme, kada je to najrelevantnije za kupca, te stvoriti bolje korisničko iskustvo korištenjem podataka o aktivnostima korisnika.

Uz ukupno više od 40 Salesforce certifikata i više istovremenih izazovnih projekata s klijentima širom Europe i Sjeverne Amerike, LeverUP Consulting je konzultantska tvrtka s najviše vještina i iskustva u našoj regiji, specijalizirana za automatizaciju marketinga.

 www.leverup.io

Sadržaj omogućio LeverUP Consulting

New Report

Close