Koliko ste puta namršteni stajali pred praznim hladnjakom, a vani su vremenski uvjeti bili takvi da biste radije gladovali nego otišli do trgovine? Koliko ste puta strpljivo čekali na blagajni,a kad ste konačno došli na red, slijedila je ubrzana gimnastika za ruke i ledja jer ste munjevitom brzinom trebali posložiti kupljene namirnice u vrećice, da se ne bi stvarao zastoj? A onda ste pod težinom vrećica jedva pronašli ključ od automobila da biste kupljeno stavili u prtljažnik i krenuli put kuće moleći se da pronađete parkirno mjesto. Koliko puta zbog poslovnih obveza niste ni stigli obaviti kupovinu?
Prema podacima Eurostata iz prošle godine, 7 od 10 korisnika Interneta kupovalo je online, najčešće odjeću i sportsku opremu, nakon čega slijede putovanja i smještaj za odmor. Najbrži rast postotka online kupaca u EU je u dobi od 16 do 24 i od 25 do 54 godine. Osobama od 24 do 54 godine kućne potrepštine činile su 50% online kupnje. Nastavljen je i rast online trgovina, a općenito, udio kupovine online korisnika u EU 2017. je dostigao 68%, dok je, primjerice u 2016. godini iznosio 57%.
