Ista cijena, kvalitetnija usluga, i to u 2023. godini? Ovi pružatelji usluga našli su recept kako zadržati klijente i proširiti ponudu!

Autor: PD VL native tim , 28. veljača 2023. u 09:02
Foto: Oryx asistencija

Kao jedni od najpoželjnijih proizvoda u mnogim kompanijama poput banaka, osiguranja, telekoma sve do card providera i leasing kompanija, pokazali su se upravo asistencijski proizvodi.

Jedan klik – tolika je današnja udaljenost potrošača od kupnje. Međutim, prije kupnje potrošač istražuje renomiranost, ponudu i konkurenciju, tako da u samom procesu kupnje točno zna što želi i ne želi.

Rastuća informiranost potrošača baš iz tog razloga sve više motivira tvrtke na inovacije, nove ponude, diverzifikaciju od konkurencije i pronalaženje sve kreativnijih rješenja kojima će zadržati korisnika i zahvaliti im na vjernosti.

Inovacije više nisu samo nice-to-have dio budžeta, nego preduvjet za rast poslovanja i nezaobilazan dio cjelokupne poslovne strategije većine renomiranih tvrtki.

Što je potrošaču najvažnije?

S obzirom na sve veći broj novih proizvoda i usluga koji se pojavljuju u vidu tržišne ponude i potražnje, nije ni čudo da potrošači brzinom munje prelaze na providera koji im pruža najviše za njihov novac.

Primjer: Da vam banka ili osiguravajuće društvo u sklopu vašeg redovnog računa ili redovne police osiguranja dodatno ponudi pomoć u kući, zamjenski auto, besplatno šlepanje ili pak zamjenski mobitel da vam ne pate svakodnevne obaveze, i da vas to uglavnom ne košta više od jedne kave mjesečno, biste li odmahnuli glavom ili objeručke prihvatili? Većina će izabrati potonje, a zašto? Jer je povoljnije za njih i štedi im novac, jer je sigurnije za njihovu obitelj i ono najvažnije, daruje im dodatno vrijeme koje može provesti s najmilijima.

Mnoge banke i osiguranja već su prije nekoliko godina povećale retention rate kao i priljev novih klijenata baš uz ovakve dodatne proizvode i usluge koje stvaraju dodanu vrijednost za klijenta.

Asistencijski proizvodi klijentima štede vrijeme i novac, a korisnika zadržavaju u kući

Kao jedni od najpoželjnijih proizvoda u bankama, osiguranjima, telekomima sve do card providera i leasing kompanija, pokazali su se upravo asistencijski proizvodi. To se vidi i po rastu ponude asistencijskih proizvoda upravo u ovim industrijama i djelatnostima.


ORYX Asistencija osnovana je 2010. godine kao dio Zubak Grupe, tvrtke s 45 godina iskustva u automobilskoj industriji. S inovativnim proizvodima, od kojih izdvajamo samo neke, te individualnim pristupom klijentima i modernom tehnologijom, proširili su se i na 8 zemalja u regiji, te surađuju s mnogobrojnim partnerima koji su već prepoznali vrijednost koju ORYX Asistencija nudi njima i njihovim klijentima.

Foto: ORYX Asistencija

Zatekne li vas nezgoda na cesti bilo gdje u Europi, nema panike ako ste korisnik ORYX Asistencije. Uz uslugu Pomoć na cesti, možete besplatno koristiti uslugu tehničke pomoći na cesti, a ORYX Asistencija će organizirati sve popratne radnje da se osjećate sigurnima. Ako vozilo nije moguće popraviti na licu mjesta, na raspolaganju su zamjensko vozilo ili alternativni prijevoz autobusom, vlakom ili avionom, smještaj u hotelu, a moguće je čak organizirati i povrat vozila do lokacije korisnika.

Nenadano ostati bez automobila nikad ne dolazi u prikladnom času, jer se javlja niz problema; kako do servisa, kako na posao, kako nastaviti put? Besplatno korištenje zamjenskog vozila kroz uslugu Drugi Auto omogućuje se korisnicima u slučaju nezgode ili štete na vozilu i to uz aktivaciju police auto odgovornosti ili kasko osiguranja, bez obzira na to tko je nezgodu skrivio.

MobiExpress je jedna od inovacija ORYX Asistencije, gdje se klijentu u slučaju loma ekrana omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostava popravljenog uređaja na željenu lokaciju.

Od najčešćih nezgoda u domu korisnike osigurava usluga Pomoć u kući, s kojom na raspolaganju korisnici imaju vodoinstalatera, bravara, električara, stolara i staklara.

Sve inovacije, proizvodi i usluge ORYX Asistencije kroje se individualno prema potrebama partnera i njihovih klijenata. Korisnicima su na raspolaganju suvremeni kontaktni centar višestruko nagrađivan za kvalitetu usluge, koji radi 0/24/365 dana u godini, te vrhunska servisna mreža s više od 3.000 partnera na terenu koji brzo i u najkraćem roku dolaze u pomoć korisnicima.

U prilog uspjehu govori i iznimno bogata referentna lista koja je dokaz kako ORYX Asistencija svim svojim partnerima nudi prepoznatljive vrijednosti i benefite međusobne suradnje.

*Sadržaj omogućila ORYX Asistencija 

New Report

Close