Donosimo 6 razloga zašto je službeno vozilo korisno za poduzeće 

Autor: PD VL native tim , 20. travanj 2021. u 07:47
Bez obzira imate li jedno vozilo ili vozni park, ulaganje u dobro poslovno vozilo ima mnogo prednosti koje će se isplatiti i malom i srednjem i velikom poduzeću FOTO: Shutterstock

Mnoge industrije trebaju vozila kako bi uspješno izvršavale sve svoje operativne procese. Upravo zato nema sumnje da je korištenje službenog automobila korisno i za poduzeće i za zaposlenike.

Svako poduzeće teži tome da svaki svoj trošak adekvatno opravda, ali tvrtke također ponekad pristaju i na veće troškove pojedinih usluga ili stvari ako su sigurni da su prednosti istih veće od nedostataka. Iako službeno vozilo na prvi spomen djeluje kao ogromni trošak zbog kojeg se mnoga poduzeća klone njegove kupnje, ono iz mnogih razloga može biti ključna investicija. 

Prema nedavnom istraživanju tvrtke Manta, dokazalo se kako čak 54% vlasnika malih i srednjih poduzeća treba koristiti svoje automobile, kamione ili kombije za poslovne aktivnosti. Time je potreba za kupnjom ili najmom vozila u potpunosti neizbježna, posebno za ona poduzeća koja nude robu ili usluge. Nabava sirovina, svakodnevna opskrba, pravovremena dostava gotovih proizvoda i ostali poslovni zadatci zahtijevaju stalnu dostupnost prijevoznog sredstva. 

Reci da službenom vozilu 

Korištenje automobila ili kamiona koji imaju najbolje osiguranje s optimizacijom troškova pomoći će vašem poslovanju da napreduje. Bez obzira imate li jedno vozilo ili vozni park, ulaganje u dobro poslovno vozilo ima mnogo prednosti koje će se isplatiti i malom i srednjem i velikom poduzeću. Korištenje službenih vozila može biti ključna poslovna investicija iz mnogo razloga, a mi vam u nastavku donosimo 6 argumenata zašto je ova vrsta investicije danas tako vrijedna. 

Dostave – Neke vrste tvrtki trebaju isporučiti proizvode ili prevesti zalihe. Iako je korištenje poštanske usluge ili kurira uvijek opcija, posjedovanje vlastitog poslovnog vozila može biti puno bolji izbor. Ono će vam pomoći da brže ispunite isporuke za kupce, ali i olakšati neke svakodnevne zadatke koje se vežu uz samo poslovanje – rješavanje različite dokumentacije koja je potrebna za nesmetani rad poduzeća. Ako imate zaposlenike s redovnom vozačkom dozvolom, neće vam trebati dodatno osposobljavanje radnika za taj segment poslovanja. 

Pružanje usluga – Službena vozila nisu korisna samo za tvrtke koje dostavljaju proizvode već se koriste za pružanje brzih i učinkovitih usluga kupcima. Postoji niz tvrtki koje koriste službena vozila za pružanje usluga kupcima poput informacijskih uslužnih djelatnosti, arhitektonske djelatnosti, inženjerstva i slično. Neovisno o usluzi koju pružate, korisno je imati vozilo na raspolaganju.  

P rivlačenje zaposlenika – Privlačenje najboljih zaposlenika često uključuje nuđenje najboljih pogodnosti. Pružanje službenog vozila na korištenje pomaže i zaposlenicima i tvrtki Zaposlenici mogu pružati bržu i bolju uslugu korisnicima što osigurava njihovo zadovoljstvo, a istovremeno i zadovoljstvo zaposlenika, što je ključno za svaku tvrtku. Službeni automobil jedna je od glavnih pogodnosti koju ljudi traže na poslu. Iako se ponekad čini skupo to pružiti, postoje načini na koje možete uštedjeti na takvoj vrsti troškova. Ne samo da će pomoći u poslovanju, već će neupitno zadovoljiti zaposlenike i pripomoći vašoj tvrki da se nađe na popisu najpoželjnijih poslodavaca. 

Upravljanje službenim vozilom podrazumijeva mnogo troškova, ali postoji način putem kojeg možete uštedjeti na nekim od tih troškova Foto: Shutterstock

Marketing – Tvrtke svoja vozila često koriste kao dodatni oblik marketinga. Iako su zaposlenici na putu s isporukom proizvoda ili usluga, istovremeno mogu privući pozornost na vaše poslovanje. Tvrtke obično zalijepe svoje ime, logotip i web stranicu na bočnu ili stražnju stranu vozila, međutim vi možete odabrati i neka još kreativnija rješenja pri brendiranju službenog vozila. To može privući kupce i pomoći u izgradnji vašeg brenda. 

Poboljšanje imidža kompanije – Imati službeno vozilo može pomoći vašem poslu da izgleda veliko i profesionalno. Ako kupci, ili klijenti ili partneri čuju da imate vlastita vozila za pružanje svojih usluga, bit ćete im još više primamljivi da posluju s vama. Budući da vam posjedovanje vozila pomaže i u brzoj isporuci proizvoda ili usluga, to također poboljšava zadovoljstvo kupaca. Sretniji će vas kupci vjerojatnije preporučiti i ponovno koristiti, a bolja reputacija i dobar dojam uvijek pomažu. 

Učinkoviti troškovi – Došli smo do najključnijeg razloga za kupnju službenog automobila. Upravljanje službenim vozilom podrazumijeva mnogo troškova. Početna kupnja, osiguranje, benzin i popravak uzet će određeni dio vaših novčanih sredstava. Ali postoji način putem kojeg možete uštedjeti na nekim od tih troškova. 

Mnogo se tvrtki odlučuje iznajmiti vozila, a ne kupiti ih. To uključuje plaćanje mjesečne cijene za korištenje vozila onoliko dugo koliko im je potrebno. To ih štedi brige oko amortizacije i preprodaje vozila. Također ga mogu vratiti na kraju najma i odlučiti treba li im novoi. Nadalje, jedan od najvećih načina uštede na troškovima je odbitak poreza. Troškove najma možete odbiti od godišnjeg poreza, stoga u tom smislu može biti znatno isplativije koristiti službeni automobil.  

Smanji troškove službenog vozila uz DNV 

D NV odnosno dugoročni najam vozila je najam čije je vrijeme trajanja dulje od 12 mjeseci. Radi toga su najčešći korisnici ove ponude upravo tvrtke kojima to pojeftinjuje i pojednostavljuje čitavo poslovanje. Poduzeća odbacuju ideju kupnje službenog vozila i okreću se dugoročnom najmu čija se usluga personalizira sukladno potrebama klijenta.  

Odmaknite se od pukih nagađanja kako je službeno vozilo samo trošak i vodite svoje poslovanje onako kako vode i najveća svjetska poduzeća Foto: Shutterstock

Osim što dobijete osobnog savjetnika i neograničen odabir automobila, iz cjelokupne ponude vozila na hrvatskom tržištu, ujedno ostvarujete: tehnički pregled i registraciju vozila, sve servise i popravke vozila, puno osiguranje vozila, gume i sezonsko skladištenje, pomoć na cesti 24 sata, zamjensko vozilo u slučaju kvara i sve usluge vezane za održavanje vozila. 

Organizacija i nadzor troškova voznog parka također su pojednostavljeni. U fokus se stavlja vlastito poslovanje i nema potrebe za angažiranjem osoba za kontrolu i vođenje vašeg voznog parka jer je u cijenu uključena cjelokupna briga o vozilu. Imat ćete samo jednu mjesečnu fakturu za sve troškove. Fiksni trošak veže se za održavanje vozila tijekom cijelog perioda trajanja najma i pruža mogućnost planiranja mjesečnih troškova čime ćete izbjeći negativna iznenađenja. 

Ovakve uvijete dugoročnog najma nudi Hertz, koji posjeduje široki spektar vozila kao i one najnovije modele. Nude brzu i pouzdanu uslugu od same rezervacije sve do povratka vozila, a u dogovoru sa savjetnikom određujete vrstu i trajanje vašeg najma.  

Odmaknite se od pukih nagađanja kako je službeno vozilo samo trošak i vodite svoje poslovanje onako kako vode i najveća svjetska poduzeća. Odaberite pravog partnera za novo putovanje – Hertz i neka ova nova investicija obilježi vaš uspješni poslovni put.  

Sadržaj nastao u suradnji s Hertzom. 

New Report

Close