Mali poduzetnici i obrtnici uvijek tragaju za inovativnim načinima promoviranja svojih proizvoda i usluga. Zbog ograničenog budžeta za ulaganje u marketing, logična je njihova odluka za otvaranjem poslovnih profila na društvenim mrežama, koje su prije svega besplatne za korištenje. Unatoč početnom entuzijazmu, poduzetnici nerijetko odustanu od kontinuiranog objavljivanja i komuniciranja s pratiteljima kada ne vide rezultat u vidu direktne prodaje putem te društvene mreže ili jednostavno nemaju vremena jer je toliko drugih poslova i briga koje nosi poduzetništvo.
Početnici nemaju dovoljan budžet da plate agenciju koja će upravljati njihovim društvenim mrežama i tako za njih generirati prodaju ili prepoznatljivost njihove tvrtke na tržištu. S druge strane, poduzetnici aktivni dugi niz godina često “zapnu”, ne mogu doći do novih kupaca i klijenata, ne mogu dovoljno naplatiti svoj rad, brine ih konkurencija, ne mogu pronaći zaposlenike itd. Možda zaboravljaju na ono osnovno i često ključno – pričati sa svojim trenutnim i potencijalnim kupcima/klijentima, prezentirati im svoj rad i rješenja koja nude. Nema bolje platforme za to od društvenih mreža!

