Domaća tvrtka izrađuje digitalne proizvode za male poduzetnike: Predstavljamo Media Bundle Box

Autor: Promo , 23. veljača 2024. u 14:20
Foto: Media Bundle Box

Riječka marketinška agencija Strategija 22 smatra kako je za većinu tvrtki izbjegavanje društvenih mreža velika propuštena prilika.

Mali poduzetnici i obrtnici uvijek tragaju za inovativnim načinima promoviranja svojih proizvoda i usluga. Zbog ograničenog budžeta za ulaganje u marketing, logična je njihova odluka za otvaranjem poslovnih profila na društvenim mrežama, koje su prije svega besplatne za korištenje. Unatoč početnom entuzijazmu, poduzetnici nerijetko odustanu od kontinuiranog objavljivanja i komuniciranja s pratiteljima kada ne vide rezultat u vidu direktne prodaje putem te društvene mreže ili jednostavno nemaju vremena jer je toliko drugih poslova i briga koje nosi poduzetništvo.

Početnici nemaju dovoljan budžet da plate agenciju koja će upravljati njihovim društvenim mrežama i tako za njih generirati prodaju ili prepoznatljivost njihove tvrtke na tržištu. S druge strane, poduzetnici aktivni dugi niz godina često “zapnu”, ne mogu doći do novih kupaca i klijenata, ne mogu dovoljno naplatiti svoj rad, brine ih konkurencija, ne mogu pronaći zaposlenike itd. Možda zaboravljaju na ono osnovno i često ključno – pričati sa svojim trenutnim i potencijalnim kupcima/klijentima, prezentirati im svoj rad i rješenja koja nude. Nema bolje platforme za to od društvenih mreža!

Riječka marketinška agencija Strategija 22 smatra kako je za većinu tvrtki izbjegavanje društvenih mreža velika propuštena prilika. Zbog toga su došli do rješenja za one koji se bore s idejama što objaviti, koji nemaju vremena ujednačavati tekstove i slike, koji ne znaju kako potaknuti pratitelje da se jave, da pitaju o usluzi/proizvodu…

Riječ je o digitalnim proizvodima koji pomažu poduzetnicima u tome da njihove društvene mreže izgledaju toliko primamljivo da rezultiraju povećanjem prodaje. Svaki je namijenjen za određenu djelatnost, a trenutno su dostupni proizvodi za cvjećarne, frizerske salone i servise za čišćenje. Jedan proizvod, odnosno Bundle Box, sadrži paket od 100+ predložaka namijenjenih za objavu na Facebook i Instagram profilima tvrtke koja ga kupi.

Foto: Media Bundle Box

 

 

Isprobali smo je li kupnja stvarno jednostavna kao što opisuju

Posjetili smo web shop Media Bundle Box putem kojeg je moguće kupiti ove digitalne proizvode. Na web shopu tvrde da su dvije minute dovoljne da osoba odabere proizvod koji najbolje odgovara njenoj djelatnosti, upiše podatke za R1 račun i plati ga poslovnom karticom. Pokazalo se istinitim. Istog trena na e-mail stiže link za preuzimanje predložaka i fiskalizirani račun. Svih stotinjak predložaka moguće je odmah preuzeti na mobitel ili računalo u .jpg formatu i objaviti prvi post recimo na Instagramu. Fotografija, dizajn, tekst, sve je tu. Sadržaj se čini dostatan za minimalno godinu dana profesionalnog vođenja profila. Gotovi predlošci eliminiraju potrebu za agencijom, a kupac dobiva profesionalan profil tvrtke koji odražava njihovu stručnost i profesionalnost u radu.

Dodatna vrijednost za isticanje iz mase

Svidjelo nam se što su ipak otišli još jedan korak dalje i omogućili besplatnu personalizaciju svih kupljenih predložaka. Bilo bi nezgodno da dvije cvjećarne u malom gradu objavljuju identičan sadržaj na svojim društvenim mrežama. Svaki predložak je moguće otvoriti u Canva alatu i na njega dodati logo tvrtke, promijeniti tekst, neku boju ili fotografiju… Mogućnosti je jako puno.

Postavilo se pitanje – zašto imaju samo tri dostupna proizvoda, ili kako ih oni zovu, Bundle Boxa?

Kontaktirali smo agenciju

“Za sada nije dostupno puno proizvoda. Nije nam cilj naštancati bezvrijednih 50 paketa predložaka koji će izgledati potpuno neprilagođeni našem tržištu, nuditi proizvode koji su jadni, osrednji. Želimo pravu stvar. Jako puno vremena se ulaže u svaki proizvod. Trenutno su u prodaji paketi za frizerske salone, servise za čišćenje i cvjećarne. Do kraja mjeseca stižu još 2. Nismo ih odabrali nasumično, naše istraživanje je pokazalo da su upravo ovo djelatnosti kojima bi naši proizvodi značajno pomogli da njihov glas na društvenim mrežama dopre do potencijalnih kupaca.

Mjesečno će izlaziti po 3 nova proizvoda dok ne obuhvatimo sve djelatnosti za koje vjerujemo da im naši proizvodi mogu pomoći u prodaji i pozicioniranju. Imat ćemo nekoliko kategorija poput uslužnih djelatnosti, servisa, njege tijela, intelektualnih usluga itd.”, kaže nam vlasnica agencije Strategija 22, Iva Musić.

Foto: Iva Musić / Media Bundle Box

Nismo odoljeli pa smo postavili pitanje kako je tekao razvoj jednog ovakvog projekta.

“Napravili smo manje istraživanje tržišta i već na malom uzorku vidjeli da je potencijal ovakvih proizvoda iznimno velik. Prepoznala je to i riječka zaklada FIPRO, koja je u 2023. godini s 50.000 kn sufinancirala komercijalizaciju naše ideje jer ju je prepoznala kao inovativnu na tržištu. Ukupno smo u cijeli projekt uložili oko 20.000 eura i godinu dana rada. Potreban novac smo skupili tako što smo paralelno predano radili usluge za klijente u sklopu naše marketinške agencije koja nam je core business.

Kao vlasnik, moraš se odreći puno toga da prikupiš resurse, i pri tome ne mislim samo na novac nego i vrijeme; nema godišnjeg odmora, nema vikenda, nema luksuza, ali ima podočnjaka i osmijeha na licu na kraju radnog dana (ili noći), jer znaš da radiš nešto s višim ciljem, pomalo i altruistično. Svi pravi poduzetnici su takvi kad za nešto “zapnu”.

Svaka marketinška agencija u nekom trenutku sanja da pored usluga koje pruža, ima i svoj proizvod kojeg prodaje, to je nešto poput svetog grala. Mi smo to ostvarili u nešto više od 3 godine od osnutka agencije i zaista se ponosim time”, zaključuje Musić.

New Report

Close