Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Transport i logistika
Brzi prijevoz

Zračnu logistiku putem digitalne platforme koriste zdravstvena i auto industrija

Kompanija DB Schenker online nudi rezervaciju i organizaciju transporta avionom za mala, srednja i velika poduzeća.

Autor: Ana Roksandić
05. svibanj 2025. u 22:00
Foto: pd

Logistika i transport postaju sve dinamičniji iz dana u dan, a korisnici imaju sve veća očekivanja, osobito kada je riječ o brzini isporuke robe. Digitalizacija čitavog procesa postala je standard u mnogim kompanijama, a ideje kako da se kroz digitalne alate pojednostavi upravljanje logistikom ključne su za povećanje učinkovitosti, smanjenje operativnih troškova i brže donošenje odluka. Platforma DB Schenker Connect omogućuje korisnicima da jednostavno upravljaju različitim vrstama prijevoza i koriste za svoje logističke potrebe. Pritom se zračni prijevoz često odabire kad je brzina ključna, a pomoću ove platforme jednostavno, brzo i učinkovito upravljanja se zračnim prijevozom robe, tvrde iz kompanije.

Jednostavan zračni promet

“Kao jedan od vodećih globalnih pružatelja logističkih i transportnih usluga, DB Schenker putem ove platforme omogućuje korisnicima da zračni transport rezerviraju i organiziraju online do bilo koje destinacije na svijetu. Cilj platforme je digitalizirati i pojednostaviti cijeli proces slanja zračnog tereta, pružajući transparentnost i kontrolu u svakom koraku’’, kazao je Tomislav Malezija, rukovoditelj zračnog prijevoza u Schenker Area Adriatic.

Korištenjem platforme dolazi do značajne uštede vremena, jer se izbjegava komunikacija telefonskim pozivima i elektroničkom poštom, već se sve obavlja digitalno na jednom mjestu, napominje Malezija i dodaje da korisnici imaju mogućnost praćenja svojih pošiljki 24 sata na dan, što im donosi dodatnu razinu kontrole i sigurnosti u logističkom procesu. Platforma je besplatan alat za svakog korisnika, a na hrvatskom tržištu prisutna je dvije godine.

Malezija nam je pojasnio kako plaforma funkcionira: “Plaforma se temelji na modernom globalno integriranom TMS (Transport Management System) sustavu koji omogućuje praćenje pošiljaka ‘od vrata do vrata’. Svaka pošiljka ima jedinstveni STT broj (Schenker Track & Trace) putem kojeg korisnik u svakom trenutku može provjeriti njezin status. To omogućuje bolju organizaciju i prilagodbu unutar vlastitog lanca opskrbe. Dodatno, korisnik u jednoj sučelju može pratiti sve svoje pošiljke, neovisno o vrsti prijevoza.’’

Brži protok robe

Digitalna rješenja omogućuju precizno praćenje pošiljaka u stvarnom vremenu, automatsko upravljanje dokumentacijom, bolju koordinaciju s partnerima te pravovremeno prepoznavanje i rješavanje potencijalnih zastoja u lancu opskrbe. Time se smanjuju pogreške, ubrzava protok robe i povećava transparentnost cijelog procesa, što je osobito važno u vremenu kada tržište zahtijeva brzu, točnu i fleksibilnu dostavu.

2 godine

već postoji platforma DB Schenker Connect u Hrvatskoj

“Platforma je namijenjena širokom spektru korisnika, od malih i srednjih poduzeća do velikih korporacija. Korist može imati i korisnik koji želi okvirnu informaciju o cijeni transporta, kao i potpuno digitalizirana tvrtka koja putem platforme svakodnevno šalje pošiljke. Fleksibilnost sučelja omogućuje jednostavno korištenje za različite potrebe i razine digitalne zrelosti’’, pojasnio je Malezija.

Trenutno su glavni korisnici zračnog transporta DB Schenker Connecta tvrtke iz zdravstvene i automobilske industrije, kao i sektori potrošačke robe i industrijske proizvodnje.

Autor: Ana Roksandić
05. svibanj 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close