Poplava informacija, poluinformacija, dezinformacija i čistih izmišljotina podijelila je društvo oko pitanja (ne)cijepljenja i izlaska iz zdravstvene krize s neslagledivim posljedicama. Pred medije i marketinške agencije takve okolnosti stavljaju nimalo lak zadatak – kako plasirati pouzdanu informaciju i osigurati da ona stigne do publike kojoj je namijenjena. O tome su raspravljali marketinški stručnjaci u emisiji “Mediji i marketing – vrijeme infodemije” pod voditeljskom palicom glavnog urednika Poslovnog dnevnika Vladimira Niševića.
“Iako ovih dana pričamo uglavnom o pandemiji i koronavirusu, ono što se u pozadini dogodilo proteklih godina je poplava informacija, sasvim drugi način na koji gledamo na vijesti koje su u nekoj mjeri postale i zabava, a u cijeli prostor ušlo je i ono što je bivši američki predsjednik Trump nazvao “fake newsom”. Pojmovi o kojima prije nismo razmišljali dok su postojali samo klasični mediji, danas smo zbog razvoja internetskog i ‘cyber’ prostora u sasvim dugačijim vremenima”, uvodno je rekao Nišević.